ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عزت اللهی: بازی با مقدونیه به از هیچ است


هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: اینکه قرار است با مقدونیه و قرقیزستان بازی کنیم خیلی بهتر از نداشتن بازی دوستانه است.

خبرگزاری فارس: سعید عزت اللهی قبل از شروع تمرین امروز تیم ملی در مورد شرایط اردوی جاری گفت: در سه روز گذشته تمرینات خوبی برگزار شده و بازیکنان با همه وجود در تمرینات شرکت می‌کنند. دو بازی خیلی خوب در پیش داریم و امیدوارم این مسابقات گامی به جلو برای شرکت در رقابت‌های انتخابی جام جهانی باشد.

وی در مورد اینکه آیا دیدار مقابل قرقیزستان و مقدونیه خوب است عنوان کرد: این مسابقات بهتر از نداشتن بازی تدارکاتی است و این حداقل چیزی است که برای ما در نظر گرفته شده و امیدوارم در آینده به خواسته‌های کادر فنی توجه شود.

عزت اللهی در رابطه با عملکردش در باشگاه روستوف تصریح کرد: نیم فصل اول به دلیل نداشتن ITC نتوانستم بازی کنم در نیم فصل دوم که به تیم اضافه شدم در کورس قهرمانی بودیم و با وجود اینکه مربی‌ام من را به تیم برده و به بازی‌ام اعتقاد دارد به دلیل حساسیت مسابقات و حضور در کورس قهرمانی برای بازی دادن به من و ریسک کردن کارش سخت بود. امیدوارم در فصل جاری به جایگاه بهتری برسد.

وی در مورد اینکه چقدر از قراردادش باقی مانده گفت: یک نیم فصل دیگر قرارداد دارد.


ویدیو مرتبط :
های لایت بازی سعید عزت اللهی در جام جهانی نوجوانان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شماره 6 روستوف به هافبک ایرانی رسید / عزت اللهی تشنه بازی



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,اخبار جدید

سعید عزت‌اللهی هافبک ایرانی تیم روستوف در گفت‌وگو با تلویزیون این باشگاه از آمادگی و اشتیاق خود برای بازگشت هر چه سریع‌تر به میادین گفت.

عزت‌اللهی که نیم‌فصل اول لیگ روسیه را به دلیل مشکلات اداری از دست داده بود در ابتدای مصاحبه درباره حضور در تیم روستوف گفت: «وقتی روستوف اول فصل به من پیشنهاد داد، از آنجایی که سردار در این تیم بازی می‌کرد از این تیم شناخت داشتم. می‌دانستم پارسال قبل از اینکه مربی شان را عوض کنند و آقای بردی اف بیاید شرایط خوبی در جدول نداشتند اما بعد از حضور این مربی در این تیم شرایط بهتر شده و در هفته آخر توانسته‌اند در لیگ بمانند. با تحقیقاتی که کردم فهمیدم بازیکنان بهتری جذب کرده‌اند و فکر کردم که حضور در روستوف می‌تواند یک تجربه جدید برای من باشد.»


عزت‌اللهی درباره این موضوع که استقبال بازیکنان تیم از وی چگونه بوده هم صحبت کرد: « برخورد بازیکنان روستوف فوق‌العاده بود و همه به من خوشامد گفتند و این برای من ارزش داشت که وقتی در یک مجموعه حضور پیدا می‌کنم، همه اعضا به من کمک کنند تا بتوانم در آنجا جا بیفتم.»


هافبک سابق ملوان سپس از علاقه‌اش به سرمربی این تیم هم سخن گفت: «یکی از دلایل حضور من در روستوف حضور آقای بردی اف بود. شنیده بودم او یکی از مربیان بزرگ روسیه است. بازیکنان خیلی بزرگی زیر دست ایشان کار کرده‌اند و خیلی دوست داشتم کار با ایشان را تجربه کنم و خدا را شکر خیلی هم راضی هستم. امیدوارم در بقیه مسیرم بیشتر از ایشان یاد بگیرم و همچنان پیشرفت کنم.»


سوال بعدی از عزت‌اللهی در مورد سطح لیگ روسیه است. او در این باره گفت: «مدتی است که سرمایه‌گذاری خوبی در این لیگ شده و در سطح اروپا سروصدای زیادی کرده.

 

تیم‌هایی مثل زنیت، زسکا، لکوموتیو، روبین و تیم‌هایی که در چمپیونزلیگ بازی می‌کردند به اضافه حضور بازیکنان ایرانی در تیم‌های اینجا باعث شد که شناخت خوبی از لیگ روسیه داشته باشم. لیگ روسیه لیگ فیزیکی است و به نسبت تمریناتی که من قبلا در ایران و اسپانیا داشتم بیشتر تمرکز روی بهبود شرایط فیزیکی است و اصل تفاوت همین است.»
وقتی از عزت‌اللهی درباره زمان بازگشت به میادین فوتبال سوال شد او اینچنین جواب داد: «خیلی دوست داشتم این جمع را تجربه کنم و بی‌صبرانه منتظرم به میادین برگردم و لحظات شادی را برای هواداران روستوف بسازم. من تشنه بازی هستم و برای حضور در لیگ روسیه و ترکیب روستوف لحظه‌شماری می‌کنم.»


قرار است عزت اللهی پیراهن شماره 6 روستوف را به تن کند: «کادر فنی و مسوولان باشگاه تصمیم گرفتند تا شماره 6 را بپوشم. به این شماره از قبل علاقه داشتم و خوشحالم که در روستوف هم این شماره پیراهن به من رسید.»


عزت‌اللهی این مصاحبه را با جملاتی به زبان روسی تمام می‌کند که احتمالا معنی آن چیزی جز زنده باد روستوف نیست.

 

اخبار ورزشی - ایران ورزشی