ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عذرخواهی سوشا مکانی از همه ارکان پرسپولیس/خسته بودم از کوره در رفتم !



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سوشا مکانی یک روز بعد از فریادهایش در اردوی پرسپولیس از درخشان و مدیران این تیم عذر خواست و گفت دلش با قرمزهاست.

سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از مدیریت باشگاه، سرمربی و کادر فنی پرسپولیس، پیشکسوتان و هواداران بخاطر اتفاقات قبل از بازی با راه آهن با تمام وجودم عذرخواهی می‌کنم و تابع هر تصمیمی هستم.

سوشا مکانی درباره نارضایتی‌اش از قرار نگرفتن در ترکیب اصلی و ترک اردوی پرسپولیس افزود: می‌خواهم صادقانه بگویم اشتباه کرده و این اشتباه جای هیچ توجیهی ندارد. به همین دلیل از مدیریت باشگاه، آقای نژاد فلاح، سرمربی و اعضای کادر فنی و تمامی پیشکسوتان و هوادارانی که موجب رنجش و ناراحتی آنها شده‌ام عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: بنده در اردوی تیم ملی 10 روز سخت‌ترین تمرینات را انجام داده‌ام و سختی‌های زیادی کشیده‌ام و تلاش کرده‌ام در بهترین فرم آمادگی باشم تا در این شرایط حساس به تیم محبوبم کمک کنم. ما با وجود اینکه ساعت 8:30 به تهران رسیدیم بخاطر انگیزه‌ای که داشتم تلاش کردم زودتر از خیلی‌ها به محل تمرین برسم و پس از بازی با تیم، تمرین کنم و برایم خیلی مهم بود که بهترین عملکرد را داشته باشم تا به عنوان یک ملی پوش در جایگاه خودم به تیم کمک کرده باشم.

مکانی در ادامه گفت: من گلایه‌ای نداشته‌ام که بازی نمی‌کنم اما ته دلم انتظار داشتم مرا کنار بکشند و بگویند به هر دلیلی امروز بازی نمی‌کنی. شاید هم انتظاری که داشتم چندان منطقی نبوده و تاکید می‌کنم که هرگز نمی‌خواهم رفتار اشتباهی که داشته‌ام را توجیه کنم اما حقیقتا می‌گویم ناراحتی‌ام بخاطر انگیزه‌ای بود که داشتم. حالا هم بخاطر رفتارم و هر حرفی که زده‌ام عذرخواهی می‌کنم و مشکلی به هیچ عنوان از بابت عذرخواهی کردن ندارم. من تیمم را دوست دارم و همیشه به سرمربی تیم و بزرگترهایم احترام می‌گذارم و بدون هیچ پرده‌پوشی و به صراحت باز هم می‌گویم کارم درست نبوده، اشتباه کردم و عذرخواهی می‌کنم. وظیفه خودم می‌دانم قبل از هر تصمیم که اعلام شود از مدیریت محترم باشگاه، آقای درخشان و دستیارانشان عذرخواهی کنم و بگویم هر تصمیمی که بگیرند می‌پذیرم و تابع آن هستم اما قلبا دوست دارم شرایطی فراهم شود که بتوانم جبران کنم و به تیمم کمک کنم.

سوشا مکانی در ادامه گفت: شاید برخی بخواهند حرفم را نپذیرند و بگویند از روی مصلحت چنین حرف‌هایی می‌زند اما باور کنید ساعتی پس از آن حرکت اشتباهم دعا دعا می‌کردم تیمم نتیجه بگیرد و شرایط در جدول رده بندی لیگ کمی بهتر شود. حالا هم بی‌صبرانه منتظرم تصمیمی گرفته شود و تاکید می‌کنم تمام و کمال تابع تصمیم باشگاه و سرمربی تیم، آقای درخشان هستم. البته امیدوارم شرایطی فراهم شود که در بازی‌های باقیمانده بتوانم به تیم کمک کنم.

سوشا مکانی درباره اظهارنظرهای مربیان و پیشکسوتان پرسپولیس درباره این اتفاق گفت: هر کس به عنوان بزرگتر، مربیان و مقام مسوولی در باشگاه هر اظهارنظری که کرده برایم قابل پذیرش است و چون احترام خاصی برای مربیان و بزرگترهایم قائل هستم با کمال میل می‌پذیرم و موضع خاصی در قبال هیچ یک از مصاحبه‌های متعدد مربیان و پیشکسوتان ندارم.

سوشا مکانی تصریح کرد: جا دارد از آقای خوردبین که احترام خاصی برای ایشان قائل هستم نیز عذرخواهی کنم و واقعا شرمنده آقای خوردبین هستم که موجب ناراحتی ایشان، مربیانم و تمامی بزرگترهای پرسپولیس شده‌ام. هیچ وقت پشت سر مربی‌ام حرف نمی‌زنم و اینطور نیستم که وقتی بازی نمی‌کنم به دروغ دست و پایم را بگیرم و یا خودم را به سرماخوردگی و بیماری بزنم تا نیمکت نشینی‌ام را توجیه کنم. آدمی نیستم پشت سر مربیانم خدایی ناکرده بد و بیراه بگویم و جلویشان قربان صدقه بروم. حتی در کوچه و خیابان در مواجه با مردمی که سلیقه‌های مختلفی دارند و از نتایج ناراحت هستند در قبال اظهارنظرهای منفی درباره مربیانم موضع می‌گیرم و اجازه نمی‌دهم کسی مقابل من از مربیانم انتقاد کند و به من انرژی منفی بدهد. خدا را شکر همیشه نان صداقتم را خورده‌ام اما برخی‌ها در مقاطع مختلف از صداقتم طوری برداشت کرده‌اند که من را بکوبند.

سوشا مکانی در ادامه گفت: اشتباه کرده‌ام و این اشتباه جای هیچ توجیهی ندارد و نه یکبار بلکه اگر لازم باشد ده بار و صد بار بخاطر این بی‌احترامی که به تصمیم بزرگترهایم گرفته‌ام عذرخواهی می‌کنم و شهامت آن را هم دارم که در هر جا که لازم باشد عذرخواهی کنم.

سوشا مکانی در پایان گفت: جا دارد از هواداران پرسپولیس که همواره لطف و محبت‌شان را از من دریغ نکرده‌اند بخاطر این اشتباهم که حاشیه‌هایی را بوجود آورده صمیمانه عذرخواهی کنم و امیدوارم هواداران مرا ببخشند و بخاطر این اشتباهم گذشت کرده و من را ببخشند. شرمنده آقای نژاد فلاح هستم که شبانه روز تلاش می‌کند و تابع هر گونه تصمیمی از سوی باشگاه، سرمربی و اعضای کادر فنی و سرپرست دلسوز تیم هستم و باید تاکید کنم که هیچ گاه به خودم اجازه نمی‌دهم که درباره همبازیانم صحبت کنم و امیدوارم که شرایط فراهم شود تا بتوانم در ادامه بازی‌های لیگ به تیم محبوبم کمک کنم و این اشتباهم را با ارائه بهترین بازی‌ها جبران نمایم.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
اخراج سوشا مکانی از پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سوشا مکانی به پرسپولیس پیوست



اخبار,اخبار ورزشی ,سوشا مکانی

 

اخبار ورزشی - با عقد قرادادی دو ساله
سوشا مکانی به پرسپولیس پیوست

پرسپولیس برای فصل بعد با سوشا مکانی دروازه بان فصل پیش تیم فولاد به توافق رسید.

به گزارش فرارو، سوشا مکانی به تیم پرسپولیس پیوست؛ این خبری بود که مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس آن را تایید کرده است و عکس هایی که از مکانی مقابل ساختمان باشگاه هم منتشر شده حکایت از این موضوع دارد. اگرچه باشگاه پرسپولیس هنوز از مدت زمان قرارداد مکانی با سرخ ها خبر نداده است با این حال شنیده می شود که قرارداد او با سرخ های پایتخت دوساله است.

مکانی در شرایطی به پرسپولیس پیوسته که همه از ماجرای او و علی دایی سرمربی باشگاه با خبرند؛ او که پیش تر از دایی به عنوان الگوی زندگی اش نام برده بود به ناگاه تغییر موضع داد و از گفت «عکس های دایی را پاره می کند!». ماجرا هم به دیدار پرسپولیس و استیل آذین برمی گردد که مکانی تمارض کرد و توپ را به بیرون زد.

در آن زمان دایی به بازیکنان پرسپولیس گفت بازی جوانمردانه را بیخیال شوند و همان توپ رفت و وارد دروازه استیل آذینی شد که مکانی درون آن ایستاده بود. سوشا بعد از دیدار با چشمانی اشک آلود از دایی گلایه کرد و ابراز پیشمانی کرد که از او به عنوان الگویش سخن گفته است. با این حال ظاهرا این م

وارد به دست فراموشی سپرده شده است و دایی و مکانی دوباره قرار است مقل مراد و مرید در کنار یکدیگر باشند.

سوشا در شرایطی پرسپولیسی شده که پیش تر این باشگاه با محسن فروزان به توافق رسیده بود با این حال این دروزاه بان به ناگاه سر از تراکتور سازی درآورد تا گزینه دروزاه سرخ ها هم تغییر کند. این بار مکانی به پرسپولیس پیوسته تا حالا جدال تازه ای در دروازه پرسپولیس شکل بگیرد؛ جایی که نیلسون عملکرد خوبی داشته است و سخت است که بخواهد جانشین سوشا مکانی شود؛ اتفقی که درباره مکانی هم صادق است و جنگندگی این دو نفر درون دروازه خواهد بود که دروزاه بان شماره یک پرسپولیس برای فصل بعد را مشخص خواهد کرد.

اخبار ورزشی - فرارو