ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عذرخواهی بایرن مونیخ از مسلمانان روزه دار



صفحه رسمی باشگاه بایرن مونیخ در توییتر، از هواداران مسلمان این تیم به خاطر انتشار عکس بازیکنان در حال آب خوردن عذر خواهی کرد..

باوایایی‌ها مطابق معمولا عکس هایی از تمرینات خود را در توییتر به اشتراک گذاشتند. اما به ناگاه با اعتراض عده ای از هواداران مسلمان خود مواجه شدند. آن ها از عکس هایی که در آن تصویر نوشیدن آب را به نمایش می‌گذاشت،به تنگ آمده بودند و درخواست حخذف این عکس ها را داشتند.


نکته جالب توجه این است که صفحه رسمی بایرن مونیخ در توییتر بعد از دقایقی از هواداران مسلمان خود عذر خواهی کرد و در پیامی به آن‌ها گفت: «به خاطر انتشار عکس آب خوردن بازیکنان متاسفیم. به زودی آفتاب غروب خواهد کرد. موفق باشید.»

اخبار,اخبار ورزشی, بایرن مونیخ

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
قتل عام مسلمانان روزه دار توسط سنى هاى تند روى بوكوحرام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بایرن مونیخ از آدیداس عذرخواهی کرد


پس از اینکه دو تن از خریدهای جدید بایرن مونیخ در مراسم معارفه خود با لباس‌هایی با نشان نایکی حضور پیدا کردند، مسئولان باشگاه آلمانی از شرکت تولید پوشاک آدیداس عذرخواهی کردند.

خبرگزاری مهر: پس از اینکه دو تن از خریدهای جدید بایرن مونیخ در مراسم معارفه خود با لباس‌هایی با نشان نایکی حضور پیدا کردند، مسئولان باشگاه آلمانی از شرکت تولید پوشاک آدیداس عذرخواهی کردند.

"ماریو گوتزه" و "یان کرشوف" در حالی که پیراهن‌هایی با نشان‌های نایکی بر تن داشتند در مراسم معارفه شرکت کردند چرا که این دو بازیکن با این شرکت تحت قرارداد هستند اما باشگاه از این بابت از شرکت آدیداس پوزش خواسته است.

"الیور بروگن"، سخنگوی شرکت آدیداس، در گفتگو با Spox.com  اظهار داشت: تصاویر مراسم معارفه واقعا ما را بهت‌زده کرد. طبق قراردادی که داریم این کار مجاز نیست زیرا این برای بایرن مونیخ که شریک تجاری آدیداس است یک رویداد رسمی محسوب می‌شود. ما قبلا در این مورد با باشگاه بایرن مونیخ صحبت کردیم.

این اظهار نظر شرکت آدیداس واکنش باشگاه بایرن مونیخ را به همراه دشاته است. بایرن از این بابت ابراز تاسف کرده و قول داده که بار دیگر چنین اتفاقی روی ندهد.

بایرن مونیخ از آدیداس عذرخواهی کرد