ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عبدولی و قاسمی به دو بنده تیم‌ملی رسدند


دارنده مدال طلای جهان دوبنده وزن ۷۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی را از آن خود کرد.

خبرگزاری تسنیم: در فینال مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد سعید عبدولی با شکست رقیبش به عنوان قهرمانی وزن 75 کیلوگرم دست یافت.

در این مسابقات و در وزن 75 کیلوگرم سعید عبدولی که در دیدار نخست مقابل رسول گرمسیری به پیروزی رسیده بود موفق شد در فینال دوم این کشتی‌گیر خوزستانی را با نتیجه 4 بر صفر شکست دهد تا دوبنده این وزن را از آن خود کند.

در وزن 71 کیلوگرم فرشاد بلفکه که در دیدار اول برابر افشین بیابانگرد 9 بر صفر شکست خورده بود در فینال دوم 4 بر 3 بیابانگرد با تجربه را برد تا کار به کشتی سوم برسد.

در وزن 61 کیلوگرم کشتی آزاد نیز آرش دنگسرکی که در کشتی اول برابر بهنام احسان‌پور با نتیجه یک بر یک باخته بود در فینال دوم با حساب 6 بر 4 دارنده مدال طلای آسیا را شکست داد تا این فینال نیز بار دیگر تکرار شود.

در 74 کیلوگرم کشتی آزاد هم علیرضا قاسمی در حالیکه در کشتی اول 11 بر یک عزت الله اکبری را برده بود، در فینال دوم 8 بر 4 دارنده مدال نقره جهان در سال 2013 را از پیش‌رو بر داشت تا دوبنده این وزن را از آن خود کند.


ویدیو مرتبط :
از تاکید وزارت ورزش بر اردوی تیم های ملی تا حواشی قهرمانی تیم ملی تکواندو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازگشت عبدولی و اخلاقی به اردوی تیم ملی


حبیب‌الله اخلاقی و سعید عبدولی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بازگشتند.

خبرگزاری ایسنا: پس از آنکه محمد بنا و ملی‌پوشان ایران اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای رقابت‌های جام جهانی را ترک کردند، تمرین‌های تیم ملی زیر نظر ناصر نوربخش پیگیری شد و کم کم 28 کشتی‌گیر از جمله ملی‌پوشان حاضر در رقابت‌های قهرمانی آسیا در این تمرین‌ها حضور یافتند.

امروز (چهارشنبه) نیز سعید عبدولی (دارنده مدال طلای 2011 جهان و بازی هایی آسیایی 2010) و حبیب‌الله اخلاقی (دارنده مدال برنز 2009 جهان و طلای 2012 آسیا) که برای ایران در المپیک لندن کشتی گرفتند، با حضور در خانه کشتی به اردوی تیم ملی اضافه شدند تا تعداد ملی پوشان به 30 نفر برسد.

بدین ترتیب تنها حمید سوریان،‌ امید نوروزی، قاسم رضایی و طالب نعمت‌پور، ملی‌پوشانی هستند که هنوز در اردو حاضر نشده‌اند.

جام جهانی کشتی فرنگی، هفته آینده در تهران برگزار می شود.