ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عبداللهی: حفظ افشارزاده به نفع استقلال است


دستیار ویژه بهرام افشارزاده در استقلال می‌گوید جلسه اصلی با علیرضا منصوریان روز چهارشنبه برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: نصرالله عبداللهی در پاسخ به جلسه‌ای که امروز در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد گفت: در این جلسه درباره اسپانسر پیراهن‌های استقلال صحبت کردیم و چیز خاصی نبود. گفتیم بعد از تعطیلات یک جلسه برگزار شود و ان‌شاءالله جلسه اصلی ما چهارشنبه برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد بهرام افشارزاده قرار است از سمت مدیرعاملی استقلال برکنار شود؟ گفت: من امروز افشارزاده را دیدم همه چیز عادی بود. البته چیزهایی مثل شما شنیده‌ام ولی ایشان کارش را انجام می‌داد و تلاش خودش را می‌کرد. او برای استقلال زحمت می‌کشد و تلاش خود را انجام می‌دهد.

دستیار ویژه بهرام افشارزاده در پاسخ به این سوال که نظرش درباره تجمع اتفاق افتاده درباره وزارت ورزش و جوانان چیست، اظهار کرد: وقتی که به وزارت رفتم خبر خاصی نبود ولی بعدا شنیدم در مقابل وزارت ورزش به نفع افشارزاده شعارهایی داده شده و علیه عده‌ای دیگر شعار داده‌اند.

او در پاسخ به این سوال که آیا وحید امیری فردا رسما استقلالی می‌شود گفت: امیری در لیست ماست و تلاش خود را می‌کنیم تا او را جذب کنیم. با این حال زمان دقیقی در این باره نمی‌توانم بگویم.

عبداللهی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا جدایی افشارزاده را به نفع تیمش می‌داند یا نه بیان کرد: به نظر من جدایی افشارزاده به نفع استقلال نیست. او در کار وارد شده و در نقل و انتقالات خوب عمل کرده است. او می‌تواند استقلال را به موفقیت برساند و با این حال باید دید در آینده چه اتفاقی می‌افتد.


ویدیو مرتبط :
‫کناره گیری افشارزاده از سرپرستی باشگاه استقلال‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توقف استقلال مقابل سپاهان/شاگردان قلعه‌نویی صدر را حفظ کردند



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

هفته سی‌ودوم لیگ برتر فوتبال

توقف استقلال مقابل سپاهان/شاگردان قلعه‌نویی صدر را حفظ کردند

تیم فوتبال استقلال و سپاهان با تساوی به کار خود پایان دادند.

به گزارش فارس، در ادامه هفته سی و دوم لیگ برتر از ساعت 19 دو تیم استقلال و سپاهان در ورزشگاه آزادی و در حضور بیش از 50 هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

محرم نوید کیا در دقیقه 65 روی پاس جواهیر سوکای و در حالیکه با مهدی رحمتی تک به تک شده بود با یک ضربه دقیق گل سپاهان را به ثمر رساند.

سعید مظفری‌زاده داور مسابقه به فرشید طالبی و محمدرضا خلعتبری از سپاهان  و امیرحسین صادقی و ایمان موسوی از استقلال کارت زرد نشان داد.

مظفری‌زاده در دقیقه 34 با نشان دادن کارت زرد دوم طالبی را از سپاهان اخراج کرد. طالبی در دیدار نیمه نهایی جام حذفی بازی با استقلال در دقیقه 20 اخراج شده بود. استقلال در آن دیدار نیز در ضربات پنالتی به سپاهان باخت و از رسیدن به فینال جام حذفی بازماند امشب نیز آبی‌پوشان با شکست برابر سپاهان صدرنشینی لیگ را از دست دادند.

ایمان موسوی مهاجم استقلال نیز در دقیقه 86 با دریافت کارت زرد دوم از میدان اخراج شد.

استقلال بازی را هجومی آغاز کرد و چند موقعیت خوب گلزنی به دست آورد.

در دقیقه 90+3 درحالی که آبی پوشان حمله می کردند محمد ایران پوریان گل به خودی زد تا استقلال در آزادی نبازد و همچنان دو تیم در کورس قهرمانی شانه به شانه حرکت کنند.

استقلال با این تساوی همچنان با یک امتیاز بیشتر در صدر قرار دارد و سپاهان نیز با 63 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

ترکیب استقلال:

مهدی رحمتی، امیرحسین صادقی( از دقیقه 46 فرزاد حاتمی)، حنیف عمران زاده، پژمان منتظری، علی حمودی، مجتبی جباری، جواد نکونام، خسرو حیدری، هاشم بیک زاده( از دقیقه 63 عباس محمدرضایی)، ایمان موسوی، فرهاد مجیدی( از دقیقه 75 سیاوش اکبرپور)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب سپاهان:

شهاب گردان، میلان سوشاک( از دقیقه 23 محسن ایرانژاد)، علی احمدی، فرشید طالبی، حسن جعفری، امید ابراهیمی، امین جهان عالیان( از دقیقه 37 محمد حسین مرادمند)، احسان حاج صفی، محرم نوید‌کیا ، جواهیر سوکای( از دقیقه 70 مهدی جعفرپور) و محمدرضا خلعتبری

سرمربی: زلاتکو کرانچار

فارس