ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عباس‌زاده مصدوم شد



اخبار,اخبار ورزشی ,محمد عباس‌زاده

 

اخبار ورزشی - عباس‌زاده مصدوم شد

بازیکن تیم پرسپولیس در تمرین صبح امروز دچار مصدومیت شد.

به گزارش ایسنا، محمد عباس‌زاده در تمرین صبح امروز پرسپولیس دچار مصدومیت کشیدگی ران شد و از ادامه تمرین باز ماند.

به گفته سرمربی پرسپولیس این بازیکن دیدار فردای این تیم مقابل گسترش فولاد را از دست داده و نمی‌تواند برای پرسپولیس به میدان برود.

احتمال دارد این بازیکن دیدار داربی را نیز از دست بدهد. مسئولان باشگاه پرسپولیس منتظر هستند پزشکان نظر نهایی را در این خصوص بدهند.

اخبار ورزشی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
کلیپی زیبا از محمد عباس زاده/پشتک زدن عباس زاده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عباس‌زاده تنها مصدوم پرسپولیس است


پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تنها مصدوم ما عباس‌زاده است و امروز از این بازیکن MRI می‌گیریم تا میزان مصدومیتش مشخص شود.

خبرگزاری فارس: مهیار مرتضوی در خصوص تعداد مصدومان پرسپولیس در شرایط فعلی گفت: فعلا فقط محمد عباس‌زاده که روز پیش از بازی مقابل گسترش فولاد دچار مشکل شده بود مصدوم تیم ما است و بقیه بازیکنان در سلامت هستند و قرار است امروز از این بازیکن MRI بگیریم تا میزان مصدومیت عباس‌زاده مشخص شود و به جز این بازیکن بقیه بازیکنان در سلامت هستند.

وی درباره وضعیت مهدی دغاغله هم گفت: درباره این بازیکن از بازی با پیکان به کادر فنی اعلام کردیم که مشکل بدنی دغاغله رفع شده و می‌تواند بازی کند اما اینکه او به میدان برود یا نه در حیطه اختیارات ما نیست و کادر فنی تعیین می‌کند که چه بازیکنی بازی کند.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس درباره اظهارات درخشان در نشست خبری پس از دیدار مقابل گسترش فولاد که گفته بود این تیم 5-6 مصدوم دارد اما وی می‌گوید فقط عباس‌زاده مصدوم است اظهار داشت: شاید منظور درخشان مصدومیت جزئی بازیکنان بوده چرا که امید عالیشاه مصدومیت جزئی داشت که ما او را به بازی رساندیم، نوری به خاطر درد معده با مسکن بازی کرد و بنگر هم کمر‌درد داشت و شاید منظور درخشان این بازیکنان بوده که با مصدومیت جزئی به بازی رسیدند.