ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عباسعلی فینالیست شد


نماینده وزن ۶۸+کیلوگرم بانوان کاراته کشورمان با غلبه بر حریفی از اندونزی به فینال رفت.

تسنیم: حمیده عباسعلی نماینده وزن 68+کیلوگرم بانوان کاراته کشورمان در مرحله نیمه نهایی توانست نماینده اندونزی را 7 بر صفر شکست دهد و به فینال راه پیدا کند.

او در مرحله یک چهارم نهایی مقابل گریستینا پریا از ماکائو با نتیجه 5 بر یک به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.


ویدیو مرتبط :
فینالیست شدن رئال مادرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آنجلوتی: با دروگبا می‌توان فینالیست لیگ قهرمانان شد



 

 

 

آنجلوتی: با دروگبا می‌توان فینالیست لیگ قهرمانان شد

 

سرمربی تیم فوتبال چلسی گفت: با وجود یک دیدیه دروگبا آماده‌ می‌توان تا بازی نهایی لیگ قهرمانان پیش رفت.

کارلو آنجلوتی اظهار داشت: ‌اطمینان دارم با وجود این گلزن قدرتمند آفریقایی می‌توانیم امسال به خیلی از موفقیت‌‌ها و عناوین برسیم. وقتی دروگبا آماده و سرحال باشد، دسترسی به دروازه‌ حریف به راحتی صورت خواهد گرفت.

این مربی که چند روز قبل از بخت اندک ستاره ساحل‌عاجی‌اش برای کسب عنوان بهترین بازیکن سال به خاطر عدم حضور در فینال لیگ قهرمانان سال گذشته سخن گفت، افزود: توانایی چنین بازیکنی بسیار زیاد است و من اطمینان خاطر دارم اگر امسال او را بدون مصدومیت در اختیار داشته باشی، می‌توانیم نسبت به فصل قبل حتی بهتر عمل کرده و با او تا فینال قهرمانی اروپا پیش نیز برویم. البته برای آنکه بازی‌های خارق‌العاده‌ای انجام دهیم، نیاز است که همه نفرات را در اختیار داشته باشیم.

چلسی امشب در لیگ قهرمانان با اسپارتاک مسکو بازی دارد.