ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عباسعلی، صاحب نخستین مدال تاریخ بانوان


نماینده وزن 68+ کیلوگرم تیم ملی بانوان در فینال مسابقات جهانی آلمان با شکست مقابل نماینده مصر به مدال نقره رسید و اولین مدال تاریخ کاراته بانوان را کسب کرد.

خبرگزاری فارس: چهارمین روز از بیست و دومین دوره پیکارهای کاراته قهرمانی جهان که به میزبانی آلمان و در شهر برمن با حضور 887 کاراته‌کا از 116 کشور در حالی پیگیری می‌شود که در وزن 68+کیلوگرم، حمیده عباسعلی در اولین حضور بانوان محجبه  در مسابقات جهانی به فینال مسابقات جهانی راه یافت بود، امروز به مصاف کاراته کای مصری رفت و با شکست مقابل حریف خود به مدال نقره دست یافت. این نخستیم مدال مسابقات جهانی در بخش بانوان بود.

عباسعلی پیش از رسیدن به دیدار پایانی کاراته کاهایی از بلژیک، اسپانیا ،هلند و جارستان  را شکست داده بود.

وی امسال در بازی‌های آسیایی اینچئون 2014 تنها مدال طلای تیم ملی کاراته بانوان و دومین مدال طلای کاروان ورزشی ایران را کسب کرد.


ویدیو مرتبط :
اولین مدال نقره تاریخ ووشو بانوان در بخش تالو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هجدهمین مدال طلای کاروان برای حمیده‌ عباسعلی/ بانوی ایرانی کاراته را صاحب دومین طلا کرد



اخبار,اخبار ورزشی ,مسابقات کاراته

 

اخبار ورزشی - هجدهمین مدال طلای کاروان برای حمیده‌ عباسعلی/ بانوی ایرانی کاراته را صاحب دومین طلا کرد

حمیده‌ عباسعلی نماینده وزن ۶۸+ کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان در فینال بازی‌های آسیایی اینچئون با شکست حریف چینی به مدال طلا دست یافت.

به گزارش فارس، سیزدهمین روز از هفدهمین‌ دوره بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون در حالی پیگیری می‌شود که در وزن 68+کیلوگرم تیم ملی بانوان حمیده عباسعلی در فینال مسابقات به مصاف نماینده چین رفت و با شکست حریف خود به نشان طلای بازی‌های آسیایی دست یافت.

وی در نخستین مبارزه خود به مصاف کاراته‌کای ماکائو رفت و با نتیجه 5 بر صفر حریف خود را شکست داد و در دور دوم با نماینده اندونزی مبارزه کرد و با نتیجه 7 بر 3 حریف خود را شکست داد و به فینال مسابقات راه یافت.

امروز سعید حسنی‌پور نماینده وزن 75 کیلوگرم تیم ملی کاراته با شکست نماینده هنگ‌کنگ مدال طلای بازی‌های آسیایی را کسب کرد.

اخبار ورزشی - فارس