ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد


هافبک تیم فوتبال پرسپولیس دیدار هفته آینده تیمش مقابل سپاهان را از دست داد.

خبرگزاری تسنیم: در دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس که از ساعت ۱۹ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز آغاز شده، امید عالیشاه در دقیقه ۶۰ از داور بازی کارت زرد دریافت کرد تا بازی بعدی تیمش را از دست بدهد.

هافبک پرسپولیس علاوه بر دریافت دو کارت زرد در دیدار مقابل استقلال که منجر به اخراج شدنش از دربی شد، یک کارت زرد در دیدار رفت مقابل صبای قم و یک کارت زرد هم در دیدار مقابل ملوان دریافت کرد. عالیشاه با دریافت این کارت سه کارته شد و به این ترتیب بازی روز پنج‌شنبه هفته جاری تیمش مقابل سپاهان را از دست داد.


ویدیو مرتبط :
از دست دادن پنالتی توسط امید عالیشاه در بازی با ذوب آهن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عالیشاه بازی با تراکتور را از دست داد


تیم فوتبال پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر روز جمعه این هفته در تبریز به مصاف تراکتورسازی می‌رود و با توجه به حضور هر دو تیم در رتبه‌های بالای جدول، حساسیت این بازی بیشتر از هر زمانی شده است.

ایسنا: تیم فوتبال پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر روز جمعه این هفته در تبریز به مصاف تراکتورسازی می‌رود و با توجه به حضور هر دو تیم در رتبه‌های بالای جدول، حساسیت این بازی بیشتر از هر زمانی شده است.

بیش از این غیبت پیام صادقیان به دلیل محرومیت در این بازی قطعی بود اما امروز هم مشخص شد که امید عالیشاه به دلیل مصدومیت نمی‌تواند سرخپوشان پایتخت را در این بازی همراهی کند.

عالیشاه در تمرین سه‌شنبه پرسپولیس با دویدن دور زمین تمرینات اختصاصی را انجام داد و با نظر کادرپزشکی تا بهبودی کامل چند روز دیگر زمان نیاز دارد.

در آن سو غیبت مرتضی اسدی و محمد ابراهیمی به دلیل مصدومیت و محمد نصرتی و حبیب گردانی هم به دلیل محرومیت نمی‌توانند تراکتورسازی را مقابل پرسپولیس همراهی کنند. اخباری هم درباره غیبت احتمالی علی کریمی در این بازی وجود دارد که هنوز به طور صددرصد این موضوع مشخص نشده است.