ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عالیشاه: از دقیقه یک تا ۹۰ حمله کردیم


بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از دقیقه یک تا دقیقه ۹۰ حمله کردیم اما توپ‌های‌مان به گل تبدیل نشد.

خبرگزاری فارس: امید عالیشاه پس از تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل صبای قم در رابطه با اینکه پرسپولیس نمی‌تواند نتایج خوبی بگیرد عنوان کرد: چرا این صحبت‌ها را می‌کنی؟ برای پیروزی مگر نیاز به زدن چند گل است؟ ما موقعیت‌های بسیار زیادی داشتیم ولی نتوانستیم گل بزنیم. شما به من بگویید آیا پرسپولیس بد بازی کرد؟

وی در مورد اینکه آن خبرنگار اعلام کرد پرسپولیس بد بازی نکرد اما در سال‌های گذشته شرایط بهتری داشت عنوان کرد: نمی‌توانیم این تیم را با تیم‌های سال‌های قبل مقایسه کنیم. شما ببینید تمام تیم‌ها بازیکنان جنگنده و دونده‌ای را جذب کردند. چرا ما را با تیم‌های سال‌های قبل مقایسه می‌کنید؟

مهاجم پرسپولیس در رابطه با اینکه آیا از عملکرد پرسپولیس راضی است خاطرنشان کرد: بله ما خوب بازی کردیم.

وی در رابطه با اینکه آیا فکر می‌کند پرسپولیس طلسم شده است اظهار داشت: نمی‌دانم چه بگویم. دنبال این حرف و حدیث‌ها نیستم ولی ما از دقیقه 1 تا 90 حمله کردیم اما توپ‌مان به گل نرفت.

عالیشاه در مورد اینکه آیا بهتر است کادر فنی تغییر کند گفت: به نظر شخصی من تغییر کادر فنی فایده‌ای ندارد و هیچ کمکی به ما نمی‌کند.


ویدیو مرتبط :
۹۰ گل رونالدو از دقیقه ۱ تا ۹۰

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گواردیولا: از دقیقه اول، برای برد بازی کردیم



 

گواردیولا: از دقیقه اول، برای برد بازی کردیم

 

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا پس از برتری مقابل نماینده جمهوری چک گفت: پیروزی بر ویکتوریا را بدون گلزنی لیونل مسی کسب کردیم.

پپ گواردیولا که شب گذشته در دور سوم لیگ قهرمانان اروپا یارانش ۲ بر صفر برنده جدال با ویکتوریا شدند، اظهار داشت: ما مقابل این حریف کار را با قدرت شروع کردیم و از همان ابتدا سعی در کسب نتیجه داشتیم. مهمترین ویژگی تیم بارسا در این بازی همین مساله بود که به محض شروع بازی، بازیکنان دنبال کسب برد بودند. بردی که در آن لیونل مسی به عنوان گلزن نقش نداشت. این پیروزی نشان می‌دهد سایر نقرات تیم نیز در گلزنی مشارکت دارند.

وی ادامه داد: ویکتوریا آرایشی کاملا دفاعی داشت. آنها دنبال گل نخوردن بودند و به این خاطر عبور از لایه‌های دفاعی آنان بسیار دشوار بود. گلزنی هم در این شرایط مشکل‌تر از هر کاری دیگری بود. با این حال بارسا صاحب موقعیت‌های متعدد گل شد که فکر می‌کنم در لحظه آخر تصمیم درستی برای زدن توپ به سمت دروازه نداشتیم.

سرمربی بارسا افزود: در مجموع بازی ما خوب و قابل قبول بود. همین که گلی هم دریافت نکردیم، نشان می دهد کل تیم در کسب نتیجه حاصل شده سهیم هستند.

در دیدار شب گذشته اینیستا ۱۰ و ویا ۸۲ برای تیم کاتالان‌ها در گروه هشتم لیگ قهرمانان اروپا در نیوکمپ گلزنی کردند.