ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عابدزاده با پرسپولیس به توافق نرسید / رویانیان: کار کردن با عابدزاده به صلاح نبود



 

عابدزاده با پرسپولیس به توافق نرسید / رویانیان: کار کردن با عابدزاده به صلاح نبود

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه با شرایط احمدرضا عابدزاده، کار کردن با او به صلاح باشگاه و دروازه بان ها نبود، گفت: «یک مربی آلمانی برای دروازه بان های پرسپولیس به ایران می آید.»

هفته گذشته پس از برکناری سعید عزیزیان از سمت مربی دروازه بانان پرسپولیس، عابدزاده به عنوان جایگزین او معرفی شد اما خود عابدزاده در گفتگو با رسانه ها از این موضوع اظهار بی اطلاعی کرد و سپس گفت که حاضر به همکاری با استیلی نیست و تنها در کنار یک سرمربی خارجی در پرسپولیس کار می کند.

با وساطت علی پروین، شب گذشته مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و احمدرضا عابدزاه با هم مذاکره کردند و شرایط خود را برای همکاری بیان کردند.

محمد رویانیان درباره نتایج این جلسه اظهار داشت: «حضور عابدزاده در کادر فنی پیشنهاد استیلی بود اما با توجه به شرایط سخت عابدزاه همکاری با او به نه به صلاح باشگاه بود و نه به صلاح دروازه بانان.»

وی ادامه داد: «در این مورد حتی نظر علی پروین به عنوان رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس را نیز جویا شدیم و در مجموع به این جمع بندی رسیدیم که نمی توانیم با عابدزاده همکاری کنیم.»

رویانیان در گفتگو با برنامه ورزش از نگاه 2، اظهار داشت: «با یک مربی دروازه بانان آلمانی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورش را نیز دارد وارد مذاکره شده‌ایم و وی به زودی برای حضور در کادر فنی پرسپولیس به ایران می آید.»


ویدیو مرتبط :
گفتگوی کامران نجف زاده با احمدرضا عابدزاده در رستوران عابدزاده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عابدزاده: دلبستگی‌ام به پرسپولیس را باید كنار بگذارم



 

 

 

عابدزاده: دلبستگی‌ام به پرسپولیس را باید كنار بگذارم

 

امیدوارم استیل آذین برنده شود

عابدزاده: دلبستگی‌ام به پرسپولیس را باید كنار بگذارم

مربی دروازه‌بانان استیل آذین گفت: با وجود اینكه هواداران پرسپولیس در قلب من هستند اما باید دلبستگی‌ام به این تیم را كنار گذارم.

به گزارش خبرگزاری فارس، احمدرضا عابدزاده گفت: خوشبختانه پس از تساوی برابر شاهین كه تیم نمایش خوبی ارائه كرد در حال حاضر نسبت به قبل در شرایط بهتری هستیم و خودمان را برای بازی حساس مقابل پرسپولیس آماده می‌كنیم.

وی افزود: رودر رو شدن من با پرسپولیس سختی خاص خودش را دارد اما من در حال حاضر حرفه‌ای فكر می‌كنم چون با استیل آذین قرارداد دارم و باید علایق و دلبستگی‌هایم به این تیم و هوادارانش كه همیشه به من لطف و محبت داشته‌اند را كنار بگذارم و تا آخرین لحظه به قراردادم متعهد و پایبند باشم و برای موفقیت تیمم تلاش كنم.

عابدزاده درباره رویارویی‌اش با هواداران پرسپولیس نیز گفت: همیشه هواداران پرسپولیس را دوست داشته و دارم. آنها همیشه در قلب من جا دارند و من هر چه دارم از این هواداران است. امیدوارم با یك بازی زیبا و تماشاگرپسند به 3 امتیاز این بازی برسیم.