ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

طلاهای ۳وزن دوم به آذربایجان، روسیه و آمریکا رسید/ سومی ایران در پایان روز دوم بدون طلا



اخبار,اخبارورزشی,  رقابت های جام جهانی کشتی آزاد

نشان‌های طلای ۳ وزن دوم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان به کشتی‌گیران آذربایجان، روسیه و آمریکا رسید.

به گزارش فارس، در پایان مسابقات روز دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در 3 وزن دوم که از ساعت 21:30 شب گذشته (جمعه) به وقت ایران در شهر لاس وگاس آمریکا آغاز شده بود، نفرات برتر اوزان 61، 86 و 97 کیلوگرم مشخص شدند که طلاهای روز دوم به کشورهای آمریکا، روسیه و آذربایجان رسید.

علیرضا کریمی در 86 به مدال برنز رسید و عباس طحان در 97 کیلوگرم با شکست در دیدار رده‌بندی پنجم شد؛ این دو کشتی‌گیر موفق به کسب سهمیه المپیک شدند. بهنام احسان‌پور هم در 61 کیلو حذف شد و به عنوانی بهتر از هجدمی نرسید.

بدین ترتیب تیم ایران تا پایان روز دوم با کسب 2 مدال برنز و 22 امتیاز بعد از تیم‌های آذربایجان و روسیه در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

آذربایجان با یک مدال طلا، یک برنز و 30 امتیاز اول است و روسیه با یک مدال طلا، یک نقره، یک برنز و 27 امتیاز در رده دوم قرار گرفته است. اوکراین و گرجستان با 20 امتیاز چهارم و پنجم هستند.

* رده‌بندی نفرات برتر سه وزن دوم به شرح زیر است:

61 کیلوگرم:

1- حاجی علی‌یف (آذربایجان) 2- نومین باتبولد (مغولستان) 3- ولادیمیر دوبوف (بلغارستان) و واسیل شوپتار (اوکراین) 5- ماساکازو کاموی (ژاپن) و باجرانگ (هند)... 18- بهنام احسان‌پور (ایران)

86 کیلوگرم:

1- عبدالرشید سعداله‌یف (روسیه) 2- سلیم یاشار (ترکیه) 3- علیرضا کریمی (ایران) و ساندرو امیناشویلی (گرجستان) 5- میهایل گانف (بلغارستان) و ماگومدگاجی خاتی‌یف (آذربایجان)

97 کیلوگرم:

1- کِیل اسنایدر (آمریکا)‌ 2- عبدالسلام گادیسوف (روسیه) 3- پاولو اولینیک (اوکراین) و ختاگ گازیموف (آذربایجان) 5- عباس طحان (ایران) و الیزبار اودیکادزه (گرجستان)

به گزارش فارس، ایران در روز نخست این مسابقات صاحب یک مدال برنز و سهمیه المپیک توسط سیداحمد محمدی در وزن 65 کیلوگرم شده بود که علیرضا کریمی در 86 و عباس طحان در 96 کیلوگرم در روز دوم ایران را صاحب 2 سهمیه المپیک دیگر کردند. کریمی برنز گرفت و طحان پنجم شد.

 

 اخبار  ورزشی  -  فارس


ویدیو مرتبط :
آرشیو طلاهای سال 92 طلا فروشی گل زر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طلاهای ۳ وزن اول به ایران و ارمنستان رسید/ دومی ایران در پایان روز نخست



اخبار,رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان - مجارستان
طلاهای ۳ وزن اول به ایران و ارمنستان رسید/ دومی ایران در پایان روز نخست

مدال‌های طلای سه وزن اول رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان به ایران و ارمنستان رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، در پایان روز اول چهل‌وچهارمین دوره رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان که از عصر روز گذشته (دوشنبه) در بوداپست مجارستان آغاز ‌شده است، مدال‌های طلای سه وزن اول به ایران و ارمنستان رسید. حسن رحیمی در 55 کیلو و رضا یزدانی در 96 کیلو دو مدال طلا را برای کشورمان به ارمغان آوردند. طلای 66 کیلو هم به کشتی‌گیر ارمنستانی رسید.

در جدول امتیازی روز اول و در پایان سه وزن نخست هم روسیه با 24 امتیاز در صدر قرار گرفت و ایران با 20 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد. گرجستان هم با 13 امتیاز سوم است.
روس‌ها در سه وزن اول صاحب سه مدال برنز شدند.

* رده‌بندی سه وزن اول کشتی آزاد به شرح زیر است:
55 کیلو: 1- حسن رحیمی (ایران) 2- آمیت کومار (هند) 3- سزار آکگول (ترکیه) و نریمان اسراپیلوف (روسیه) 5- رسول کالی‌یف (قزاقستان) و اسکوبدو (آمریکا)

66 کیلو: 1- داوید صافاریان (ارمنستان) 2- لیوان لوپز (کوبا) 3- ماگومد قربان علی‌یف (روسیه) و گانزوریگ (مغولستان) 5- کلخساشویلی (گرجستان) و کانگ جین هیوک (کره شمالی) ...21- مهدی تقوی (ایران)

96 کیلو: 1- رضا یزدانی (ایران) 2- ختاگ گازیموف (روسیه) 3- پاولو اولینیک از اوکراین و آنزور بولتوکائف (روسیه) 5- داتو کراشویلی (گرجستان) و آلکسی کروپنیاکوف (قرقیزستان)

فارس