ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

طعنه فردوسی‌پور به واکنش بازبین‌های صدا و سیما، به حضور شکیرا در ورزشگاه بارسا



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی, شکیرا

 طعنه فردوسی‌پور به واکنش بازبین‌های صدا و سیما، به حضور شکیرا در ورزشگاه بارسا

به گزارش  کافه سینما، عادل فردوسی‌پور در گزارش زنده شب‌اش،  پس از گل زدن پیکه مدافع باشگاه بارسلونا به رئال مادرید، گفت: یا همسر پیکه (شکیرا، خواننده و رقصنده مشهور کلمبیایی)، به ورزشگاه نیامده، یا کارگردان تلویزیونی او را پیدا نکرده، که می‌توانیم شادی تماشاگران را ببینیم!

او با سانسور تشویق تماشاگران به دلیل مشکلات پوششی از نظر بازبین‌های صدا و سیما اشاره می‌کرد.

 

اخبار ورزشی - کافه سینما


ویدیو مرتبط :
متلک فردوسی پور به صدا و سیما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش عجیب و تند رامبد جوان به خبر حضور فردوسی پور در خندوانه



اخبار,اخبار فرهنگی,رامبد جوان

پس از انتشار خبر حضور عادل فردوسی پور در برنامه خندوانه ، رامبد جوان در تماس تلفنی یک سایت ورزشی برای جویاشدن صحت و سقم این خبر ، واکنشی عجیب و تند داشت.

لحن تند رامبد جوان
مجری نامدار این برنامه طنز که از رسانه ای شدن این خبر جا خورده بود، از خبرنگار بانک ورزش پرسید: برای چه چنین سوالی می‌پرسید؟ مگر کسی چیزی گفته؟

خبرنگار مذکور به رامبد جوان گفت که برخی از خبرنگاران برنامه نود این خبر را در اینستاگرام خود، رسانه‌ای کرده‌اند. جوان با شنیدن این پاسخ به شدت عصبانی شد و با لحن تند گفت: این لوس بازی‌ها برای چیست؟ من اگر بخواهم بیننده‌های برنامه‌ام را سورپرایز کنم، چکارباید کنم؟ چرا باید چنین خبری بدون اطلاع من رسانه ای شود؟

رامبد جوان ادامه داد: اگر قرار به این باشد که کسی باخبر شود، خودمان آن را رسانه‌ای می‌کنیم. واقعا مانده‌ام که چه بگویم و ترجیح می‌دهم بیش از این حرفی نزنم.

اخبار فرهنگی - تابناک