ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

طالبی : در حق نویدکیا اجحاف شد



 اخبارورزشی ,خبرهای   ورزشی , طالبی

  مدافع پیشین تیم فوتبال سپاهان گفت: محرم نویدکیا باید همان زمان که اختلافاتش با مسئولان سپاهان آغاز شد خودش را کنار می‌کشید و از این تیم جدا‌ می‌شد.

فرشید طالبی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اینکه در اتفاقات اخیری که برای محرم نویدکیا و مسئولان باشگاه سپاهان رخ داده کاپیتان این تیم مقصر اصلی نبوده، اظهار داشت: بدون شک محرم نویدکیا اشتباهاتی را انجام داده اما اینکه او را مقصر اصلی قلمداد کنیم اشتباه است.

وی افزود: محرم باید همان زمان که این اختلافات آغاز شد خودش را کنار می‌کشید و از سپاهان جدا‌ می‌شد اما او این کار را انجام نداد تا به عنوان مقصر اصلی ناکامی‌های سپاهان معرفی شود. به نظر من در اتفاقات اخیر در حق نویدکیا اجحاف شد.

طالبی مهمترین مشکل این تیم را سوء‌مدیریت دانست و گفت: منظور از سوء‌مدیریت این نیست که تنها مدیرعامل این باشگاه عملکرد خوبی نداشته ، بلکه هر کدام از عوامل باشگاه در این سوء مدیریت دخیل هستند.

مدافع پیشین تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه در لیگ شانزدهم دوباره پا به توپ خواهد شد تصریح کرد: من به دلیل بیماری برادرم مدتی را دور از فوتبال بودم اما در حال حاضر تمریناتم را به صورت انفرادی پیگیری می‌کنم و در لیگ شانزدهم بازی خواهم کرد. البته هنوز تیمی که قرار است در آن بازی کنم مشخص نیست.

وی در پایان صحبت‌هاش خاطرنشان کرد: من مبلغی حدود 2 میلیارد تومان از تیم‌های ذوب‌آهن، سپاهان و تراکتورسازی طلبکار هستم. متأسفانه مسئولان شعار می‌دهند که تیم‌های بدهکار نمی‌توانند بازی کنند اما در عمل می‌بینیم که اینگونه نیست.

 


ویدیو مرتبط :
بی توجهی به عشایر اجحاف وبی عدالتی است 4 تیر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هندوانه و طالبی رسیده را از کجا باید شناخت؟



 

 

هندوانه و طالبی رسیده را از کجا باید شناخت

 

 

برای تشخیص دادن میوه رسیده از نارس راه هایی ساده اما ظریف وجود دارد,برای مثال در مورد این میوه های آبدار تابستانی و پر طرفدار یعنی هندوانه و طالبی...

 

میوه‏ها را معمولا باید رسیده و بیشتر سبزیجات را نارس مصرف کرد.

 

 

برای تشخیص طالبی رسیده به 4 عامل توجه کنید:

 

معاینه کنید! رنگ پوست طالبی باید زرد مایل به سبز یا زرد کرم رنگ باشد نه سبز!

 

تکان دهید! اگر طالبی کاملا رسیده باشد با تکان دادن آن می‏توانید مثل یک قلک صدای تخم‏هایش را در داخل آن بشنوید.

 

بو کنید! باید بوی خوشی از آن به مشام برسد.


لمس کنید! سرطالبی که به ناف مشهور است باید نرم ‏باشد. اگر همه قسمت‏های طالبی نرم باشد، احتمالا بیش از حد رسیده و گازدار است.

 


هندوانه


برای تشخیص هندوانه رسیده می‏توان به آزمایش‏های زیر دست زد:

 

وزن کنید! هرچه هندوانه نسبت به جثه‏اش سبک‏تر باشد، تردتر و رسیده‏تر است مشروط بر این که پوک نباشد.

 

فشار دهید! اگر هندوانه رسیده را در میان دو دست خود قرار داده و فشار دهید قرچی صدا خواهد داد. البته این یک اصل کلی نیست.

 

تلنگر بزنید! با انگشت بزنید و گوش کنید. اگر صدای شبیه «پینک» با آهنگ زیر و بلند شنیدید هندوانه هنوز نرسیده است. ولی اگر صدایی شبیه «پانک» با آهنگ بم و آهسته شنیدید هندوانه رسیده و قابل خوردن است. برخی نیز این صدا را به گونه‏ای دیگر تشریح می‏کنند و می‏گویند اگر صدایی که شنیدید صفر بود هندوانه نرسیده ولی اگر صدایی عمیق و رسا شنیدید که در داخل هندوانه پیچیده و انعکاس یافت هندوانه‏اش حرف ندارد.