ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

طالبی امشب راهی کوالالامپور می‌شود



 

 

طالبی امشب راهی کوالالامپور می‌شود

 

مدافع تیم ذوب‌آهن اصفهان برای شرکت در مراسم انتخاب مرد سال آسیا، دوشنبه شب راهی کوالالامپور می‌شود تا در این مراسم شرکت کند.

فرشید طالبی که به همراه فرهاد مجیدی از ایران، به عنوان یکی از پنج نامزد مرد سال آسیا مطرح شده است، با پرواز ساعت 21 و 30 دقیقه امشب، فرودگاه امام خمینی (ره) تهران، ایران را به مقصد کوالالامپور ترک می‌کند.

مراسم انتخاب مرد سال فوتبال آسیا روز چهارشنبه24 نوامبر (3 آذر ماه) در هتل «سان وی رسورت» کوالالامپور، پایتخت مالزی انجام می‌شود.


ویدیو مرتبط :
سفر به شهر کوالالامپور در مالزی - کوالالامپور، یکی از زیباترین شهرهای آسیایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عراقچی: امشب راهی وین می‌شویم و تا 10 تیرماه در آنجا مستقر خواهیم بود



اخبار,اخبار سیاست خارجی ,مذاکرات ایران و 5+1

عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای گفت: هرچند ۱۰ تیر برای پایان مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۵ در نظر گرفته شده ولی هیچ تاریخ مشخصی برای ما مقدس نیست.

به گزارش انتخاب، سید عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای ایران گفت: هرچند ۱۰ تیر برای پایان مذاکرات هسته ای ایران و ۱+۵ در نظر گرفته شده است اما توافق خوب و مطلوب را هرگز فدای تاریخ زمانی نمی کنیم و هیچ تاریخ مشخصی برای ما مقدس نیست.

عراقچی تاکید کرد: ما در دقایق پایانی بازی بسیار طولانی هستیم و پس از حدود دو سال مذاکره و دو بار تمدید آن، هم اکنون در شرایطی قرار داریم که به 10 تیر نزدیک می شویم؛ امید داریم تا این تاریخ بتوان کار نگارش توافق جامع هسته ای را به سرانجام رساند.

معاون حقوقی و بین الملل وزیر امور خارجه گفت:ما در لوزان به مجموعه ای از راه حل ها برای حل و فصل موضوع هسته ای و رفع تحریم ها رسیدیم ؛ در دو سه ماه گذشته سعی کردیم این راه حل ها را با همه جزئیات و ابعادش روی کاغذ بیاوریم.

وی افزود: اکنون در شرایطی هستیم که توافق، حالت جمع و جوری پیدا کرده و شکلی به خودش گرفته است و متنی حدود 20 صفحه از توافق اصلی خواهیم داشت که با ضمیمه هایش حدود 60 صفحه می شود؛ بویژه در ضمیمه ها که به شکل و مجموعه واحدی نرسیده ایم و تلاش ها در این باره ادامه دارد.

عراقچی گفت: همکارانم در سطح کارشناسی مذاکرات را ادامه می دهند و تقریباً از حدود 10 روز پیش در وین مستقرند و کارها را ادامه می دهند.

معاون وزیر امور خارجه  اظهار داشت:‌ امشب راهی وین می شویم و تا 10 تیرماه در آنجا مستقر خواهیم بود تا بتوانیم آخرین کارها را انجام دهیم و به قول معروف، بتوانیم پرانتزهای داخل متن را که حاکی از اختلافات است کاهش دهیم.

 

اخبار سیاست خارجی - انتخاب