ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

طارمی از لیست پرسپولیس برای بازی با ملوان خارج شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس پس از آخرین تمرین سرخپوشان پیش از دیدار برابر ملوان انزلی، اسامی 19 بازیکن را برای حضور در اردو در شرایطی اعلام کرد که نام مهدی طارمی از این لیست خارج شد.

به گزارش فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان امروز آخرین تمرین پیش از دیدار مقابل ملوان بندر انزلی از هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) را در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار کردند و کادر فنی، اسامی 19 بازیکن را برای حضور در اردوی پیش از بازی به شرح زیر اعلام کرد:

سوشا مکانی، ایمان صادقی، محسن بنگر، لوکا ماریچ، وحید حیدریه، محمد انصاری، رامین رضائیان، رضا خالقی‌فر، محسن مسلمان، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، علی علیپور، سید علی فاطمی، مهرداد کفشگری، محمد رحمتی، میلاد کمندانی و جری بنسون.

گفتنی است؛ تیم پرسپولیس پس از تمرین امروز، راهی هتل المپیک شد و فردا پیش از بازی، نام یک بازیکن از این فهرست خارج خواهد شد.

 

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
مهدی طارمی در جایگاه ویژه ( بازی پرسپولیس - ملوان )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جانواریو از اول فصل بازی می‌کند/هنوز تصمیم نگرفته‌ایم چه کسی از لیست خارج شود



جانواریو از اول فصل بازی می‌کند/هنوز تصمیم نگرفته‌ایم چه کسی از لیست خارج شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه استقلال پس از جذب جانواریو گفت: هنوز به جمع‌بندی نرسیدیم که چه کسی از فهرست خارج شود اما جانواریو قطعا از اول فصل برای ما بازی می‌کند.

 

باشگاه استقلال, مدیرعامل باشگاه استقلال, علی فتح‌الله‌زاده

 

خبرگزاری فارس: جانواریو از اول فصل بازی می‌کند/هنوز تصمیم نگرفته‌ایم چه کسی از لیست خارج شود

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین اتفاقات این باشگاه صحبت‌های زیر را انجام داد:

 

با جانواریو هم که قرارداد بستید؟

گفته بودم که اگر بازیکنی به دفترم بیاید بدون عقد قرارداد بیرون نمی‌رود. یا باید از این طبقه خودش را پایین بیندازد یا قرارداد امضا کند و برود. صبح امروز پس از بازگشت از ترکیه مستقیما از فرودگاه به دفتر باشگاه رفتم و قرارداد این بازیکن را به امضا رساندم. با پیوستن جانواریو تیم ما تقریبا کامل شد. استقلال در ترکیه تمرینات خوب و سنگینی را پشت سر گذاشت و توانست یکی از تیم‌های لیگ برتری ترکیه‌ای را شکست دهد. با این پیروزی همه به دنبال آن هستند که استقلال را بشناسند، چون در ترکیه اسم و رسمی پیدا کرده‌ایم و 2 سال پیش هم گونیا اسپور را هم 2 بر صفر شکست داده بودیم.

 

با پیوستن جانواریو و با توجه به اینکه 7 سهمیه لیگ برتری‌تان را گرفته‌اید باید یک نفر را از فهرست خارج کنید، درست است؟

هنوز به جمع‌بندی نرسیدیم که چه کسی از فهرست خارج شود اما جانواریو قطعا از اول فصل برای ما بازی می‌کند. باید قلعه‌نویی برگردد و در جلسه با او همه چیز را مشخص کنیم. این مسئله به کادر فنی بستگی دارد و همانطور که می‌دانید من در کار فنی دخالت نمی‌‌کنم چون هنوز هیچ کاری را انجام نداده‌ایم می‌گویند قلعه‌نویی مدیرعامل است. این افتخار من است که در کاری که به من مربوط نمی‌شود، نظارت می‌کنم و دخالتی انجام نمی‌دهم.

 

 جباری چه شد؟

همانطور که گفتم این قضیه را به قلعه‌نویی و امیری سپردم و آنها پیگیر این مسئله هستند. البته باید از جانواریو تشکر کنم که با پیشنهاداتی که داشت، خیلی به ما تخفیف داد و نشان داد که بی‌دلیل در بین هواداران محبوب نیست.

 

مشکلات مالی حل نشد؟

هنوز پول وزارتخانه نرسیده و شرایط همانگونه است.

 

 می‌گویند کارمندان وزارت ورزش هم چند ماه حقوق نگرفته‌اند؟

من نشنیدم اما وزیر ورزش می‌داند موقعیت من چقدر حساس است و اگر پولی برسد سریع‌تر اقدام می‌کند. البته اسپانسر ما دیر شده و آقای صلاحی نیز تصادف کرده اما قول می‌دهم از آن طرف وقتی پول رسید برای بازیکنان جبران کنم. سابقه ندارد بازیکنان بدون یک ریال پول اینگونه قرارداد ببندند و در این بین قلعه‌نویی و امیری خیلی زحمت کشیدند.

 

صحبت خاصی ندارید؟

به هواداران اطمینان می‌دهم تیم خوبی را بسته‌ایم و بازیکنانمان را حفظ کرده‌ایم و با روندی که قلعه‌نویی دارد، شاهد یک استقلال هجومی خواهیم بود.../فارس