ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ضعیف‌ترین بازیکن استقلال را بشناسید



اخبار,اخبار ورزشی, استقلال

از جمع بازیكنان فعلی، نزدیك‌ترین كسی كه هافبک سابق استقلال را دنبال می‌كند مهاجم كروات تیم است.

به نظر می‌رسد استقلالی‌ها امسال سود چندانی از ناحیه همكاری با بازیكنان خارجی‌شان نبرده‌اند. آنها كه به تازگی موفق شدند برای همیشه از شر گرفتاری‌های جاسم كرار خلاص شوند،‌ پروپجیچ را هم روی نیمكت دارند؛ بازیكنی كه به عنوان قاتل تیم‌های حریف و ماشین گلزنی بالكان استخدام شد، اما فعلا چیز چندانی از او دیده نشده است.

 در روزهایی كه سجاد شهباززاده افول كرده، پروپجیچ می‌توانست خودی نشان بدهد، اما او هم فعلا خارج از معادلات پرویز مظلومی قرار داد تا همه بار گلزنی تیم روی دوش جابر انصاری بیفتد.


اگر بنا باشد سیستم نمره‌دهی برنامه 90 را ملاك قرار بدهیم، باید اعتراف كنیم خریدهای خارجی استقلال در لیگ چهاردهم به شدت ناكارآمد و ضعیف بوده‌اند. در حال حاضر بر اساس نمراتی كه كارشناسان برنامه فردوسی‌پور داده‌اند، كرار با میانگین امتیازی 4.33 ضعیف‌ترین بازیكن فصل استقلال محسوب می‌شود كه بعید است كسی بتواند تا پایان لیگ پانزدهم ركوردش را به خطر بیندازد!

جالب اینكه از جمع بازیكنان فعلی، نزدیك‌ترین كسی كه كرار را دنبال می‌كند پروپجیچ كروات است؛ مهاجمی كه فقط در 3 بازی بیشتر از نیم ساعت برای استقلال بازی كرده و البته میانگین ناامیدكننده 3.83 را به نام خودش به ثبت رسانده است.

پروپجیچ در مسابقه آخر با سایپا اصلا به میدان نرفت و طبعا معدل او تغییر نخواهد كرد. در این میان تنها بازیكن خارجی نسبتا قابل دفاع استقلال، هرایر مگویان بوده كه با میانگین 3.07 دقیقا روی مرز متوسط ایستاده است.

 در سیستم نمره‌دهی برنامه 90، امتیاز بازیكنان بین 1 تا 6 تعریف می‌شود كه این عدد هرچه كمتر باشد، بهتر است.

* چهل هزار دلار چی شد؟
به این لیست حتما باید ریوالدوی برزیلی را هم اضافه كرد؛ چهارمین بازیكن خارجی استقلال در این فصل كه كل پروسه كار با او از زمان جذب تا جدایی با حاشیه‌های فراوانی همراه بود.

ریوالدو كه گویا به ابتكار برادرزاده مظلومی استقلالی شده بود، خیلی زود از این تیم رفت، اما درست از همان زمان بحث و جدل‌های زیادی پیرامون دستمزد دریافتی وی در محافل خبری مطرح شد. در این بین گفته می‌شد چیزی بین 30 تا 40 هزار دلار از قرارداد ریوالدو مفقود شده؛ یعنی پرداخت شده، اما كسی دریافت آن را گردن نگرفته است!

 این پرونده در مقطعی بسیار جنجالی شد و حتی حراست وزارت ورزش هم به آن ورود كرد، اما با فروكش كردن سروصداها انگار همه فوتبالی‌ها قصه را از یاد بردند. آخرین خبری كه در مورد وجه گمشده از قرارداد ریوالدو به گوش می‌رسید این بود كه مدیربرنامه‌های برزیلی این بازیكن در مظان اتهام است و باید برای شفاف‌سازی در این مورد به ایران سفر كند؛ اتفاقی كه گویا هنوز رخ نداده است!

 ریوالدو در لیگ پانزدهم فقط یك بازی برای استقلال انجام داد و نمره ضعیف 4 گرفت. او در حال حاضر بعد از كرار و قبل از پروپیچ، ضعیف‌ترین بازیكن فصل آبی‌ها محسوب می‌شود.

 اخبار ورزشی  -  بانک ورزش


ویدیو مرتبط :
بهترین بازیکن تاریخ را بشناسید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیکن 2 میلیاردی استقلال را بشناسید(+عکس)




اخبار ورزشی - بازیکن 2 میلیاردی استقلال را بشناسید

در لیست اعضای تیم فوتبال استقلال درفصل جاری، نام بازیکنی به چشم می خورد که رقم دریافتی اش کمی بیش از 2 میلیارد تومان بوده است، آن هم در شرایطی که این ملی پوش قسمت عمده ای از مطالبات مالی اش را دریافت کرده است!

 پس از انتشار رقم قرارداد بازیکنان و مربیان پرسپولیس تهران که سر و صدا زیادی به پا کرد و بازخوردهای بسیاری در جامعه ورزش داشت، حالا خیلی ها منتظر هستند تا ریز رقم قراردادهای بازیکنان و مربیان استقلال تهران نیز منتشر شود.

 

اخبار,اخبار ورزشی,بازیکن 2 میلیاردی استقلال

 این در شرایطی است که حسن زمانی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تهران در تازه ترین صحبت های خود ضمن بیان رقم قرارداد برخی از بازیکنان این تیم در لیگ 92-91 اعلام کرده است: «لیست هزینه های استقلال در لیگ امسال منتشر نشده اما دستگاه های نظارتی می‌توانند به باشگاه مراجعه کنند و هر اطلاعاتی که بخواهند در اختیارشان قرار دهیم.»

صحبت های زمانی نشان دهنده آن است که تا به امروز ریز قراردادهای بازیکنان و مربیان استقلال تهران رسانه ای نشده اما خبرهای دریافتی حکایت از آن دارد که در لیست اعضای تیم فوتبال استقلال در فصل جاری، نام بازیکنی به چشم می خورد که رقم دریافتی اش کمی بیش از 2 میلیارد تومان بوده است!

این بازیکن که اتفاقا از ملی پوشان استقلال به حساب می آید، قسمت عمده ای از مطالبات مالی اش را نیز دریافت کرده است.

همین لیست باشگاه استقلال تهران نشان می دهد که چند بازیکن دیگر این تیم - که فقط یکی از آنها ملی پوش نیست - رقمی بالاتر از یک میلیارد تومان را دریافت کرده اند.

 امیر قلعه نویی سرمربی استقلال تهران نیز با رقم یک میلیارد و دویست میلیون تومان، قرارداد خود را با علی فتح الله زاده خویی به امضاء رسانده است.

 نگاه اجمالی به لیست استقلال نشان می دهد که رقم های دریافتی برخی از بازیکنان این تیم بالاتر از تیم رقیبش یعنی پرسپولیس تهران است. اگر در لیست پرسپولیس تنها علی دایی، سید جلال حسینی، محسن بنگر و محمد نوری میلیاردی ها این باشگاه به حساب می آیند، در استقلال تعداد این افراد بیشتر از پرسپولیس است.

لازم به یادآوری است که وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده ریز رقم قراردادهای بازیکنان و مربیان استقلال تهران نیز انتشار خواهد یافت.
اخبار ورزشی - جام جم