ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

صعود مقتدرانه فوتسال ایران به پلی آف آسیا



اخبار,اخبار ورزشی, فوتسال ایران

 

اخبار ورزشی - فوتسال قهرمانی آسیا - ویتنام
صعود مقتدرانه فوتسال ایران به پلی آف آسیا

تیم ملی فوتسال ایران موفق شد در آخرین بازی مرحله گروهی جام ملت های آسیا، استرالیا را با 8 گل شکست دهد و به عنوان تیم اول راهی مرحله یک چهارم این مسابقات شود.

تیم ملی فوتسال ایران در سومین و آخرین مسابقه خود در مرحله گروهی جام ملت های آسیا در حالی که صعود خود به مرحله بعد این مسابقات را مسجل کرده بود برای کسب عنوان اول گروه مقابل استرالیا دیگر تیم صعود کننده گروه 2 به میدان رفت و در پایان به برتری 8 بر یک دست یافت و به عنوان تیم اول به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

تیم ملی فوتسال ایران این مسابقه را با ترکیب سپهر محمدی، علیرضا وفایی، علی اصغر حسن زاده، فرهاد توکلی وحسین طیبی آغاز کرد.شاگردان خسوس کاندلاس از همان دقایق ابتدایی بازی را هجومی آغاز کردند و حسین طیبی در دقیقه 2 بازی با یک شوت سرکش تور دروازه استرالیا را برای اولین باربه لرزه درآورد. اما یک دقیقه بعد استرالیا موفق شد دروازه ایران را باز کرده و بازی را به تساوی بکشاند.

این تساوی تنها دقایق کوتاهی دوام داشت و بازیکنان تیم ملی فوتسال موفق شدند تا پایان نیمه اول 5 بار دیگردروازه استرالیا را توسط محمد طاهری (5)،حسین طیبی ( 8 و 11) ،وفایی(15) و شفیعی (16) باز کرده و این نیمه را با برد 6 بر یک به سود ایران پایان دهند.

بازی تهاجمی و مسلط ملی پوشان ایران در نیمه دوم نیز ادامه یافت تا اینکه اسماعیل پورو طاهری در دقایق 7و8 نیمه دوم موفق شدند با گشودن دروازه حریف، ایران را 8 بریک جلو بیندازند.

شاگردان جوان خسوس کاندلاس با انجام این 3 بازی نشان دادند انگیزه و توانایی بالایی برای کسب عنوان قهرمانی جام ملت های آسیا دارند و به خوبی می توانند برای یازدهمین مرتبه عنوان قهرمانی آسیا را از آن ایران کنند. 

اخبار ورزشی - ورزش 3

 


ویدیو مرتبط :
صعود مقتدرانه ایران به مرحله بعد آسیا کاپ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمال بازی پلی آف میان ایران، استرالیا و اروگوئه برای صعود به جام جهانی



 بازی پلی آف جام جهانی,اخبار ورزشی, رقابت های مقدماتی جام جهانی

احتمال بازی پلی آف میان ایران، استرالیا و اروگوئه برای صعود به جام جهانی

در صورت سوم شدن تیم ملی ایران در گروهش احتمال دو بازی سخت مقابل استرالیا و اروگوئه وجود دارد.

جام نیوز:فاكس نیوز در گزارشی به بررسی وضعیت صعود در پلی آف آسیا و آمریكای جنوبی پرداخت.

بر اساس این گزارش، احتمال بازی پلی آف میان ایران و استرالیا و در مرحله بعد مقابل اروگوئه نماینده آمریکای جنوبی برای کسب سهمیه صعود به جام جهانی 2014 برزیل وجود دارد.

تیم ملی فوتبال اروگوئه اکنون در جدول رقابت های مقدماتی جام جهانی در آمریکای جنوبی در رده ششم به سر می برد و جزو چهار تیم اول که سهمیه مستقیم به جام جهانی خواهند داشت، قرار ندارد. تیم پنجم این منطقه با حریفی از آسیا روبرو خواهد شد.

از سوی دیگر سرنوشت استرالیا به دنبال تساوی مقابل عمان هنوز در دست خود آنهاست. استرالیا با دو برد در ماه ژوئن امکان صعود را خواهد داشت. اکنون این تیم با شش امتیاز بعد از ژاپن و اردن در رده سوم گروه ˈبˈ انتخابی آسیا قرار دارد.

چنانچه استرالیا از رده سومی در گروه خود بالا نرود، احتمالا یک بازی پلی آف با ایران در صورت قرار گرفتن در رده سوم گروه آ را پیش رو خواهد داشت.

در این صورت شانس بازی پلی آف میان ایران و استرالیا با اروگوئه نماینده آمریکای جنوبی برای صعود به جام جهانی وجود دارد.

با این حال تا ماه ژوئن (خرداد) برای پیش بینی نتایج باید صبر کرد./جام نیوز