ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

صعود فولام با گل‌زنی دژاگه /پیروزی لاتزیو در جام حذفی ایتالیا



اخبار,اخبار ورزشی,رقابت‌های جام حذفی


اخبارورزشی - صعود فولام با گل‌زنی دژاگه

فولام با گلزنی بازیکن ایرانی خود به مرحله بعد جام حذفی انگلیس صعود کرد.

به گزارش ایسنا ، رقابت‌های جام حذفی انگلیس شب گذشته (سه‌شنبه) با برگزاری 10 دیدار ادامه یافت که در آن فولام موفق شد با سه گل نوریچ را شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند.

در این دیدار ابتدا درن بنت که در دقیقه‌ 16 توانست فولام را پیش بیندازد.

در ادامه نیمه نخست اشکان دژاگه موفق شد در دقیقه‌ 41 گل دوم تیمش را وارد دروازه‌ نوریچ کند. در نیمه دوم نیز فولام تیم برتر میدان بود و توانست با ضربه استیو سیدول گل سوم تیمش را به ثمر برساند تا این دیدار در نهایت با برتری سه بر صفر فولام به پایان برسد.

در دیگر دیدارهای مهم شب گذشته تیم‌های ویگان، واتفورد و بیرمنگام با شکست حریفان خود به مرحله بعد راه یافتند. 


پیروزی لاتزیو در جام حذفی ایتالیا

لاتزیو با شکست برابر پارما به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا صعود کرد.

به گزارش  ایسنا ، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا یک دیدار برگزار شد که در آن لاتزیو موفق شد در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه‌ دو بر یک پارما را از پیش‌رو بردارد و به مرحله بعد صعود کند. هر دو گل را لاتزیو در این دیدار برایان پرا ، مهاجم کلمبیایی این تیم در دقایق 25 و 90 به ثمر رساند. تک گل پارما را هم لودویچ در دقیقه‌ 25 وارد دروازه‌ حریف کرد.

در ادامه این رقابت‌ها امروز (چهارشنبه) سه دیدار برگزار می‌شود که در حساس ترین بازی میلان بحران زده در سن سیرو از اسپزیا پذیرایی می‌کند. ناپولی هم در ورزشگاه خانگی خود به مصاف آتالانتا می‌رود.
 اخبار ورزشی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
گل زنی دژاگه - فولام 1-1 وست برومویچ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی فولام با پاس گل دژاگه/پیروزی رم بر فیورنتینا در هفته پانزدهم سری A/سایر نتایج سری آ ایتالیا



اخبا ر,اخبار ورزشی,رقابت‌های لیگ برتر انگلیس

 

اخبار ورزشی - پیروزی فولام با پاس گل دژاگه

فولام با بازی خوب اشکان دژاگه موفق شد با دو گل آستون‌ویلا را شکست دهد.

هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یک دیدار ادامه یافت که در آن فولام موفق شد با دو گل آستون‌ویلا را شکست دهد و به وضعیت خود در جدول رده‌بندی سر و سامان بخشد.

فولام عصر امروز در ورزشگاه کروین کاتج میزبان آستون‌ویلا بود که این دیدار در پایان با دو گل به سود میزبان به پایان رسید.اشکان دژاگه در این دیدار بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و یکی از بازیکنان برتر تیمش بود. ملی‌پوش ایرانی فولام در دقیقه 22 پاس گل اول تیمش را برای استیو سیدول فراهم کرد. دیگر گل فولام را دمیتار برباتف در دقیقه 30 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. این دیدار همانند دیگر بازی‌های این هفته اروپایی با یک دقیقه سکوت به مناسبت درگذشت نلسون ماندلا آغاز شد.

فولام با این پیروزی 13 امتیازی شد و با یک پله صعود به رده‌ی 18 جدول لیگ برتر انگلیس صعود کرد.

در تنها دیدار باقی‌مانده امشب آرسنال در خانه به دیدار اورتون می‌رود.

 

------------------------------------


پیروزی رم بر فیورنتینا در هفته پانزدهم سری A

رم با پیروزی 2 بر یک برابر فیورنتینا به روند تساوی‌های پی در پی خود در لیگ ایتالیا پایان داد.

هفته پانزدهم رقابت‌های سری A ایتالیا با یک دیدار ادامه یافت که در آن رم موفق شد در خانه فیورنتینا را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد تا به روند تساوی‌های پی در پی خود در لیگ ایتالیا پایان دهد . مایکن و ماتیا دسترو در این دیدار برای میزبان گلزنی کردند و تک گل فیورنتینا را نیز خوان وارگاس به ثمر رساند.

میرعالم پیانیچ هافبک بوسنیایی رم در این دیدار در دقایق پایانی با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد. رم با این پیروزی 37 امتیازی شد تا جایگاه خود در رده دوم را تثبیت کند. رم در چهار هفته اخیر در لیگ ایتالیا برابر حریفان خود به چهار تساوی رسید.

در ادامه بازی‌های هفته پانزدهم لیگ ایتالیا امشب 5 دیدار برگزار می‌شود که در مهم‌ترین بازی اینتر در خانه به دیدار پارما می‌رود.

در جدول رده‌بندی لیگ ایتالیا یوونتوس با 40 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم های رم و ناپولی با 37 و 32 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند.

 

 ایتالیا سری آ

آاس رم    2 - 1    فیورنتینا
کالیاری    2 - 1    جنوا
سامپدوریا    2 - 0    کاتانیا
ساسولو    0 - 1    كیه وو
تورینو    1 - 0    لاتزیو
ورونا    2 - 1    آتالانتا

اخبار ورزشی - ایسنا,ورزش 3