ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

صحبت‌های عجیب کی‌روش: برای تفریح به عمان رفته بودیم!!



کی روش,سرمربی تیم فوتبال ایران,فوتبال ایران

صحبت‌های عجیب کی‌روش در فرودگاه مقابل دوربین صدا و سیما:برای تفریح به عمان رفته بودیم/ با ترابیان درباره تعطیلات صحبت کنید

 

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در فرودگاه امام خمینی به دوربین تلویزیونی گفت: ما به عمان برای تفریح رفته بودیم.

کارلوس کی‌روش پس از بازگشت تیم ملی فوتبال کشورمان امروز به مدت 15 دقیقه با دوربین 20:30 و واحد مرکزی خبر در فرودگاه امام خمینی به جر و بحث پرداخت.

وی ابتدا در پاسخ به سوالی که بازی با عمان را چگونه دیدید، گفت: ما برای بازی به عمان نرفته بودیم. برای تفریح رفته بودیم. شما بهتر است در مورد تعطیلات حرف بزنید و نه مسائل دیگر.

وی در مورد سوال دیگری که شما موظفید جواب رسانه‌ها را بدهید، گفت: باز هم می‌‌گویم شما بهتر است با ترابیان درباره تعطیلات من حرف بزنید.

کی‌روش باز هم در پاسخ خبرنگار برنامه 20:30 که چرا شما رفتار خوبی ندارید، گفت: من حرفه‌ای هستم. اما تعطیلات خوش گذشت. او چند بار این موضوع را تکرار کرد.

خبرنگار واحد مرکزی خبر باز هم از این موضوع کوتاه نیامد و سعی کرد تا کی‌روش جواب سوال او را درباره نتیجه ضعیف تیم ملی مقابل عمان بدهد؛ اما باز هم کی‌روش گفت: خیلی خوشحالم که شما را در فرودگاه دیده‌ام. ما به تعطیلات رفته بودیم نه مسئله دیگر. این بحث و جدل حدود 15 دقیقه طول کشید./خبرگزاری فارس

 

 

 


ویدیو مرتبط :
تمرینات شاگردان کی روش برای بازی با عمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک روش عجیب برای محافظت از قلب!



 

یک روش عجیب برای محافظت از قلب!

 

این روش بسیار موثر ولی کمی عجیب است ؟!

 

پزشکان دانشگاه سینسیناتی ادعا کرده‌اند که خوردن دونات پس از مصرف تنقلات و فست فود می‌تواند روشی برای محافظت از قلب باشد.

 

شاید تاکنون بارها و بارها از زبان پزشکان شنیده‌اید که خوردن فست فود و تنقلات مثل چیپس و ژامبون سلامت قلب را به خطر می‌اندازد. اما در واقع اگر پس از این خوردنی‌ها، دونات بخورید در واقع بهترین روش برای محافظت از قلب است.

 

 

یک روش عجیب برای محافظت از قلب!

 

 

به گزارش روزنامه دیلی میل، این پزشکان می‌گویند این روش درمانی عجیب و چرب تا حدودی ماهیچه قلب را تقویت می‌کند و از میزان آسیب دیدگی قلب در هنگام وقوع سکته قلبی می‌کاهد.


دکتر لائورن هار، متخصص دانشگاه سینسیناتی در این باره اظهار داشت: این یافته نشان می‌دهد که رژیم غذایی پرچرب زیاد یا کوتاه مدت در حیوانات آزمایشگاهی از عملکرد قلب حفاظت می‌کند. با وجود این یافته، پزشکان تاکید کردند که انجام مطالعات بیشتر در این زمینه مورد نیاز است و باید احتیاط‌های لازم طبق دستورات پزشکی معمول صورت بگیرد.