ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شیعی: تا کجا باید ناز بازیکن را کشید؟


تمرین تیم فوتبال پیکان برای شرکت در لیگ شانزدهم از هفته آینده با حضور بازیکنان جدید زیر نظر مجید جلالی و دیگر اعضای کادر فنی شروع خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: تمرین تیم فوتبال پیکان برای شرکت در لیگ شانزدهم از هفته آینده با حضور بازیکنان جدید زیر نظر مجید جلالی و دیگر اعضای کادر فنی شروع خواهد شد.

محمود شیعی، مدیر عامل باشگاه پیکان ضمن اعلام این خبر گفت: طبق توافقی که با سرمربی جدید تیم فوتبال پیکان داشتیم مقرر شد همچنان استفاده از بازیکنان جوان، اولویت اول کارمان باشد با این توضیح که دو بازیکن خارجی و دو بازیکن با تجربه لیگ برتری هم به جمع نفرات جوان خود اضافه خواهیم کرد.

وی افزود: طی روزهای شنبه و یکشنبه (22 و 23) خرداد، بازیکنان جوان کاندیدای عضویت در تیم فوتبال پیکان تست خواهند شد و روز سه شنبه 25 خرداد ماه نیز کار فصل جدید با تمامی نفرات آغاز می شود.

مدیر عامل باشگاه پیکان با اشاره به وضعیت بازیکنان سال قبل این تیم هم یادآور شد: نفراتی که قراردادشان تمام شده قانونا آزاد هستند ولی آنهایی که قرارداد دو ساله و سه ساله دارند ملزم به انجام تعهدات خود هستند، قهرمانی تیم فوتبال پیکان در لیگ آزادگان علی القاعده باید به سود طرفین، یعنی باشگاه و بازیکنان که در این موفقیت نقش مکمل یکدیگر را داشتند تمام شود نه این که بازیکن هوایی شده و مبلغ قراردادش را چهار برابر کند.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در بخش پایانی صحبت هایش نیز تصریح کرد: اگر ادله بنده در خصوص بازیکنان دارای قرارداد منطقی، قانونی و قابل قبول دوستان بود که همچنان در خدمت شان هستیم و اگر هم پذیرش این واقعیت را نداشتند کار را به کمیته انضباطی محول خواهیم کرد.

وی ادامه داد: به هر شکل باشگاه پیکان بر اساس خط مشی مشخص خود از هرگونه ریخت و پاش و هزینه های غیر معقول امتناع کرده و زیر بار زیاده خواهی و پرداخت های غیر اصولی نخواهد رفت، ما استراتژی خاص خودمان را داریم و از چارچوب های تعیین شده خارج نخواهیم شد، نیمی از تیم های شرکت کننده در رقابت های فوتبال لیگ شانزدهم مدعی قهرمانی هستند اما در هر تورنمنتی تنها یک تیم به قهرمانی خواهد رسید بنابراین نباید برای کسب این قهرمانی احتمالی زیر بار هر تعهدی رفت، تا کجا باید ناز بازیکن را کشید؟ ما قید قهرمانی را می زنیم تا بازیکن سالاری و پرداخت های آن چنانی بیش از این ترویج نشود.


ویدیو مرتبط :
داور فوتبال برای بازیکن هفت تیر کشید فیلم گلچین صفاسا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گرانترین بازیکن پرسپولیس در تهران ناز کرده!



اخبار,اخبار ورزشی,مایکل اومانیا

تنها بازیکنی که قراردادش با پرسپولیس رسما میلیاردی است می گوید تا پول نگیرد با این تیم تمرین نمی کند. .

مایکل اومانیا گرانترین بازیکن پرسپولیس همچنان با این تیم مشکل دارد. او که قراردادی 1 میلیارد و صد و پنجاه میلیون تومانی با پرسپولیس دارد به این دلیل که طلب های سال قبل و بخشی از قرارداد امسالش را به او نداده اند ، تصمیم گرفته تا به تمرینات این تیم نرود. او تقریبا در پرسپولیس همان کاری را می کند که کرار در استقلال انجام می دهد. قهر تا گرفتن پول. احتمالا مدیر برنامه هایش این راهکار را یاد بازیکنش داده است.

اخبار ورزشی - خبر آنلاین