ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شکست پرسپولیس در ثانیه‌های پایانی برابر نفت/ گل‌محمدی دایی را برد



پرسپولیس تهران,نفت تهران

هفته ششم لیگ برتر؛
شکست پرسپولیس در ثانیه‌های پایانی برابر نفت/ گل‌محمدی دایی را برد

تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین دیدار از هفته ششم رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور برابر میزبانش نفت تهران در ثانیه‌های پایانی تن به شکست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین دیدار از هفته ششم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های از ساعت 19:10 امروز جمعه بین دو تیم نفت تهران و پرسپولیس در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد و در حالیکه دو تیم تا ثانیه‌های پایانی با تساوی بدون گل به بازی ادامه می‌دادند، در نهایت نفت تهران با گل دقیقه 3+90 توسط علی قربانی به گل برتری دست یافت.

در این بازی که قضاوت آن برعهده یدالله جهانبازی بود، وحید حمدی‌نژاد از تیم نفت و میثم حسینی امید عالیشاه از تیم پرسپولیس بازیکنان اخطاری این بازی بودند. ضمن اینکه مهرداد اولادی بازیکن پیشین پرسپولیس و فعلی نفت تهران هم به دلیل مصدومیت در دقیقه 20 جای خود را به علی قربانی داد.

دو تیم در نیمه نخست بازی پایاپایی را انجام دادند که پرسپولیسی‌ها برای رسیدن به دروازه نفت به حرکات سرعتی امید عالیشاه و غلامرضا رضایی دل بسته بودند و نفتی‌ها هم دل به ضد حملات دوخته بودند. در این نیمه عملکرد خوب دروازه‌بان‌ها باعث شد که معدود خطرات دو تیم هم ثمر بخش نباشد.

با آغاز نیمه دوم پرسپولیسی‌ها تا حدودی توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما نتوانستند از این برتری خود برای رسیدن به گل استفاده کنند، آنها تا پایان نیمه دوم هم به حرکات از کناره‌ها و ارسال از جناحین جهت رسیدن به گل استنفاده کردند . در این نیمه نیز نفتی‌ها با استفاده از ضد حملات و شوت‌ها از راه دور سعی در باز کردن سرخپوشان داشتند. در نهایت دو تیم نتوانستند

در این نیمه پرسپولیس با ترکیب نیلسون کوریا، سیدجلال حسینی، محسن بنگر، میثم حسینی، حسینی ماهینی، قاسم دهنوی، مارکو استپانوویچ، محمد نوری، امید عالیشاه، غلامرضا رضایی(62- محمد عباس‌زاده)، سیدمهدی سیدصالحی به میدان رفت و سوشا مکانی، محمدامین حاج محمدی، احمد آل نعمه، وحید حمدی نژاد، وروا غفوری، کمال کامیابی‌نیا، حسین ابراهیمی(60- رسول نویدکیا، وحید امیری، علیرضا عزتی، مهرداد اولادی (20- علی قربانی) و رضا نوروزی ترکیب تیم نفت را تشکیل دادند./مهر

 

 


ویدیو مرتبط :
صحبت های گل محمدی بعد از برد مقابل پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دایی: نفت با توپ مُرده به گل رسید/گل محمدی: شانس در این برد صفر درصد بود



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

به زیرکی حریف باختیم
دایی: نفت با توپ مُرده به گل رسید/مساوی عادلانه‌تر بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نفت روی یک توپ مُرده به گل رسید و پیروز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس علی دایی پس از شکست تیمش مقابل نفت در نشست خبری اظهار داشت: به نظرم به هیچ عنوان خوب بازی نکردیم و امروز بازی پرفشاری داشتیم. در هر دو نیمه یک بازی متعادل را شاهد بودیم و هر دو تیم کار سختی در برابر یکدیگر داشتند اما بر اثر یک توپ مرده حریف به گل رسید.

دایی در ادامه افزود: به اعتقاد من مساوی عادلانه‌تر بود ولی نفت تهران مزد باهوشی خود را گرفت و سه امتیاز را کسب کرد.

سرمربی پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش تاکید کرد: ما باید بیشتر از اینها کار کنیم و امروز دو سه مهره خوب خود را نداشتیم. تیم ما هم به هیچ عنوان خوب کار نکرد و در یک بازی متعادل سه امتیاز را از دست داد.

وی در پاسخ به این سوال که زمین بازی چطور بود گفت: من در زمین نبودم که راجع به زمین حرف بزنم اما هیچ‌کدام از تیم‌ها نسبت به هم برتری نداشتند و نفت فقط از زیرکی خود استفاده کرد.

گل‌محمدی پس از برتری مقابل پرسپولیس
این پیروزی تقدیم به بازیکنان باغیرت و باشرف نفت/ شانس در این برد صفر درصد بود

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: این برد را به بازیکنان باشرف و باغیرت نفت تقدیم می‌‌کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس، یحی گل‌محمدی پس از برتری تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: ما نبض بازی را در دست داشتیم و اکثر بازی در دست ما بود می‌دانستیم چه در زمین می‌خواهیم و هدفمند و با برنامه بازی کردیم، از قبل هم می‌دانستم پرسپولیس مستقیم بازی می‌کند و به توپ‌های سوم دلخوش کرده است.

وی تاکید کرد: شناخت نسبی به حریف داشتم و سعی کردم بازیکنانم را توجیه کنم که از ارسال‌های حریف‌ جلوگیری کنند، فکر می‌کنم برد خوبی بود و با توجه به وضعیت جدول سه امتیاز شیرینی گرفتیم. این پیروزی را به بازیکنان تیمم تقدیم می‌کنم که با غیرت و باشرف بازی کردند.

سرمربی نفت در پاسخ به این سؤال که شانس را چقدر در این برد دخیل می‌دانید، گفت: شانس در برد امروز ما مقابل پرسپولیس صفر درصد بود چون تمام بازی در اختیار ما بود.

وی در پایان در خصوص داوری گفت: داوری در مجموع خوب قضاوت کرد و وقتی تیمی می‌برد نباید از داوری ناراضی باشد.
فارس

سایر نتایج:

گسترش فولاد    0 - 2    داماش گیلان
نفت تهران    1 - 0    پرسپولیس
فجر سپاسی    0 - 0    تراکتورسازی
سایپا    1 - 0    مس
ملوان    1 - 2    ذوب آهن
سپاهان    2 - 1    صبای قم