ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شکست سنگین میلان مقابل لاتزیو


شاگردان پیپو اینزاگی در تیم فوتبال میلان پس از شکست هفته پیش برابر آتالانتا در رقابتی فوق العاده حساس برابر تیم شایسته و جذاب لاتزیو با نتیجه 3-1 شکست خورده تا شانس خود را برای صعود به رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا کمتر از هر زمان دیگری ببینند.

طرفداری: از ساعت 23:15 دقیقه امشب به وقت تهران و در استادیوم المپیک شهر دو تیم قدیمی آ ث میلان و لاتزیو برای زنده نگاه داشتن امیدهای خود در راه رسیدن به رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده به مصاف هم رفتند.

نیمه نخست بر خلاف انتظار با غافل گیری تیم میزبان همراه بود و جرمی منز ت ستاره روسونری ها خیلی زود توانست با حرکتی انفرادی شاگردان پیپو اینزاگی را پیش بیندازد. پس از این گل بازیکنان لاتزیو به رهبری لوکاس بیلیا و استفانو مائوری در خط میانی کنترل بازی را در اختیار گرفتند و توانستند همچون هفته های گذشته با ارائه نمایشی جذاب موقعیت های فراوانی را بر روی دروازه دیگو لوپز خلق کنند که با بی دقتی بازیکنانی نظیر کاندروا، پارولو و میرو کلوزه این فرصت ها یکی پس از دیگری از دست رفت تا عقاب ها با قبول شکست 1-0 راهی رختکن شوند.

نیمه دوم بازی هم روند مشابهی داشت و شاگردان استفانو پیولی با شروع طوفانی خود به دنبال این بودند که بر خلاف بازی های گذشته خود برابر تیم های ناپولی و آ اس رم پس از ارائه فوتبالی زیبا سه امتیاز مسابقه را نیز کسب کنند و برای همین با گسترده کردن حملات خود توانستند پیش از دقیقه 50 بازی توسط مارکو پارولو کار را به تساوی کشانده و در ادامه با اشتباه ریکاردو مونتولیوو و ضربه تمام کننده میرو کلوزه گل برتری خود را نیز پیش از دقیقه 70 مسابقه به ثمر برسانند و پس از آن نیز با ارائه نماشی ضعیف دیگری از میلان اینزاگی  که در شش بازی گذشته خود تنها یک پیروزی در سری آ به دست آورده اند، شاگردان شایسته استفان پیولی با به ثمر رساندن گل سوم مسابقه توانستند سه امتیاز حساس این بازی را به دست آورند.

لحظات حساس و شرح گل های بازی:

دقیقه 4 ( 0-1، جرمی منز): بر روی اشتباه دوزان باستا مدافع راست لاتزیو توپ به جرمی منز رسید تا این ستاره فرانسوی با حرکتی تماشایی و انفرادی و ضربه زمینی پای چپ خود خیلی زود روسونری ها را پیش بیندازد.

دقیقه 47 (1-1، پارولو): پاس رو به جلوی فوق العاده میرو کلوزه را مارکو پارولو با ضربه سرضرب و حرفه ای خود به گل تساوی این مسابقه تبدیل کرد.

دقیقه 51 (2-1، کلوزه): پاس رو به عقب عجیب و اشتباه ریکاردو مونتولیوو در موقعیتی تک به تک به میرو کلوزه رسید تا این مهاجم با تجربه از زاویه تقریبا بسته به زیبایی برای بار دوم دروازه دیگو لوپز را فرو بریزد.

دقیقه 80 (3-1، پارولو): ضد حمله سریع بازیکنان لاتزیو با پاس در عرض کاندروا همراه بود تا پس از ناتوانی جورجویچ تازه وارد در به ثمر رساندن توپ این مارکو پارولو باشد که با ضربه ای بغل پا به آسانی خیال هواداران متعصب عقاب ها را از کسب این سه امتیاز آسوده سازد.

دقیقه 92 ( اخراج فیلیپ مکسس): مدافع میانی باشگاه میلان با حرکات عجیب و زننده خود نسبت به استفانو مائوری کاپیتان امشب لاتزیو با کارت قرمز مستقیم داور بازی روبه رو شد تا شب تلخ میلانی ها در استادیوم المپیک شهر رم تکمیل شود.


ویدیو مرتبط :
شکست سنگین میلان در مقابل ناپولی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکست پنافیل در روز درخشش علیرضا حقیقی / پیروزی خفیف بارسلونا / پیروزی پر گل میلان مقابل لاتزیو



اخبار, شکست پنافیل در روز درخشش علیرضا حقیقی

اخبار ورزشی - شکست پنافیل در روز درخشش علیرضا حقیقی

تیم پنافیل در سومین بازی خود در لیگ این کشور در اولین حضور دروازه‌بان ایرانی خود مغلوب شد.

در سومین هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال پرتغال، امشب تیم فوتبال پنافیل که علیرضا حقیقی را 90 دقیقه در ترکیب خود داشت، برابر تیم پاکوس فریرا با نتیجه یک بر صفر باخت.

علیرضا حقیقی اولین بازی خود را در لباس تیم پنافیل انجام داد و در روزی که سه بار موقعیت های تک به تک حریف را مهار کرد و چند خروج عالی داشت اما متأسفانه در دقیقه 79 روی یک موقعیت تک به تک، سیسرو برای تیم میهمان گلزنی کرد تا این تیم 3 امتیازی شود و به رده دوازدهم جدول صعود کند. ضمن اینکه پنافیل از دقیقه 83 به خاطر اخراج بازیکنش 10 نفره به بازی ادامه داد.

گفتنی است حقیقی با بازی درخشانی که امشب برای پنافیل انجام داد ، بارها مورد تشویق طرفداران این تیم قرار گرفت.

 

-----------------------------

 

هفته دوم لالیگا
پیروزی خفیف بارسلونا در خانه ویارئال

آبی و اناری‌های کاتالونیا با حداقل اختلاف زیردریایی زرد را در خانه‌اش شکست دادند.

در ادامه دیدارهای هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا امشب (یکشنبه) تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه ال‌مادریگال میهمان ویارئال بود و موفق شد میزبان خود را با تک گل ساندرو رامیرز در دقیقه 82 شکست دهد و با شش امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

هفته دوم لالیگا امشب با برگزاری سه بازی به پایان می‌رسد که در مهمترین آنها رئال مادرید از ساعت 23:15 میهمان رئال سوسیه‌داد است. در سایر بازی‌ها دپورتیوو لاکرونیا میزبان رایو وایکانو است و گرانادا به خانه الچه می‌رود.

 

-----------------------------

 

هفته اول سری آ ایتالیا
پیروزی پر گل میلان مقابل لاتزیو

سه گل از کیسوکه هوندا، سولی مونتاری و ژرمی منز پیروزی آسانی را برای روسونری در سن‌سیرو به بار آورد و گل به خودی الکس دلخوشی ناچیزی برای تیم میهمان بود. .

نخستین بازی اینزاگی به عنوان سرمربی میلان با پیروزی ۱-۳ برابر لاتزیو همراه بود. اینزاگی اول تابستان جایگزین کلارنس سیدورف شده بود.

کیسوکه هوندا میلان را به سرعت پیش انداخت، شوت سولی مونتاری پیش از پایان نیمه برتری میلان را دوبرابر کرد و پنالتی ژرمی منز بازیکن جدید میلان شروع خوب این تیم در فصل جدید را تضمین کرد تا گل به خودی الکس هم نتواند خدشه‌ای به فرم ایده‌آل میلانی‌ها وارد آورد.

با این نتیجه لاتزیو باز هم در سن‌سیرو ناکام ماند؛ آخرین پیروزی آن‌ها برابر میلان در سن‌سیرو به سال‌ها پیش یعنی سال ۱۹۸۹ برمی‌گردد؛ زمانی که گل به خودی پائولو مالدینی جوان منجر به پیروزی ۰-۱ مردان پایتخت‌نشین شده بود.

اخبار ورزشی - ورزش3