ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شکست دوباره نماینده ایران مقابل ازبک‌ها/ تراکتور در حسرت برد خارج از خانه ماند



اخبار,اخبار ورزشی , لیگ قهرمانان آسیا

تیم فوتبال تراکتورسازی ایران در چارچوب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در خانه نسف‌قارشی ازبکستان شکست خورد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال تراکتورسازی ایران در اولین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز از ساعت 16و 30 دقیقه به وقت تهران به مصاف نسف‌قارشی ازبکستان رفت که در پایان تیم میزبان توانست با نتیجه 2 بر یک به پیروزی دست یابد.

شاگردان تونی اولیویرا در دقیقه 32 با ضربه سر زیبای ادینهو به گل رسیدند تا در پایان نیمه نخست تراکتورسازی مقابل میزبان خود با پیروزی به رختکن برود.

با شروع نیمه دوم نسف‌قارشی توسط ایلکوم شومودوروف در دقیقه 46 به گل تساوی‌بخش دست یافت. در ادامه نیز کاریموف در دقیقه 53 توانست گل دوم نسف‌قارشی را به ثمر برساند تا در پایان تراکتورسازی در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 2 بر یک شسکت بخورد تا همچنان حسرت برد خارج از خانه را داشته باشد. تراکتورسازی در 3 سال حضورش در آسیا نتوانسته پیروزی خارج از خانه به دست آورد. روز گذشته هم تیم فوتبال نفت مقابل پاختاکور ازبکستان با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد.

قضاوت این دیدار برعهده عبدالله الهلالی از عمان بود. وی به روک روی از نسف‌قارشی و فردین عابدینی از تراکتورسازی کارت زرد نشان داد.

در این دیدار بازیکنان نسف‌قارشی 9 شوت به سمت دروازه تراکتورسازی زدند که 5 ضربه در چارچوب بود. در طرف مقابل نماینده ایران 4 شوت به سمت دروازه زد که هر 3 شوت هم در چارچوب بود. نماینده ازبکستان 2 کرنر زد و تراکتورسازی 3 کرنر زد.

ترکیب تراکتورسازی:
حامد لک، حبیب گردانی، خالد شفیعی، میرهانی هاشمی، فردین عابدینی، مهدی کیانی، شاهین ثاقبی (مهرداد بایرامی - 81)، آندرانیک تیموریان، احمد کامدار (سامان نریمان‌جهان - 63)، فرشاد احمدزاده و لوسیانو ادینهو

سرمربی: تونی اولیویرا

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
زیبا ترین خانه در جهان(نماینده ایران خانه ای از کرج)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکست منچستری‌ها مقابل استون‌ویلا و وست‌برومویچ/ برد خارج از خانه بارسلونا و مصدومیت مسی



لیگ برتر انگلیس,نتایج لالیگا

هفته ششم لیگ برتر انگلیس
شکست منچستری‌ها مقابل استون‌ویلا و وست‌برومویچ

تیم‌های فوتبال منچستر یونایتد و منچسترسیتی مقابل حریفان خود تن به شکست دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه رقابت‌ها از هفته ششم لیگ برتر انگلیس پنج بازی دیگر برگزار شد که در مهم‌ترین آنها تیم فوتبال منچستر یونایتد در اولدترافورد مقابل میهمان خود وست‌برومویچ تن به شکست 2 بر یک داد.

رونی در دقیقه 57 برای منچستر گلزنی کرد و آمالفیتانو 54 و براهینو 67 برای میهمان گلزنی کردند.

دیگر تیم شهر منچستر یعنی منچستر سیتی نیز برابر میزبان خود استون ویلا 3 بر 2 شکست خورد.
در سایر دیدارها نیز نتایج زیر به دست آمد:
فولام یک  کاردیف 2
هال سیتی 1  وستهام 0
ساوتهمپتون 2  کریستال پالاس


هفته هفتم لالیگا اسپانیا
برد خارج از خانه بارسلونا و مصدومیت مسی

تیم فوتبال بارسلونا در یک دیدار خارج از خانه به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه رقابت‌ها از هفته هفتم لالیگا اسپانیا، دو مسابقه برگزار شد که در مهم‌ترین آنها تیم فوتبال آلمریا میزبان بارسلونا بود که در نهایت بارسا موفق شد میزبان خود را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد.

در دقیقه 21 لیونل مسی موفق شد گل اول بارسا را با یک ضربه از راه دور وارد دروازه آلمریا کند. اما مسی در دقیقه 29 و به دلیل مصدومیت و با درخواست خود تعویض شد و جای خود را به ژاوی داد.

در نیمه دوم و در دقیقه 56 آدریانو گل دوم بارسلونا را به ثمر رساند.

بارسلونا با این برد 21 امتیازی شد و صدرنشینی خود را در جدول رده بندی تثبیت کرد.

در دیدار دیگر نیز والنسیا در خانه با یک گل بر رایووالکانو غلبه کرد.
فارس