ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شکست خانگی دورتموند مقابل هانوفر



اخبار,اخبار ورزشی ,لیگ برتر

 

اخبار ورزشی - شکست خانگی دورتموند مقابل هانوفر

دورتموند در ادامه نتایج ضعفیش در بوندس لیگا، امروز در خانه مقابل هانوفر با نتیجه 1-0 شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کلوپ که آخرین بار در هفته سوم توانسته بودند به سه امتیاز دست پیدا کنند، در 5 هفته گذشته، 4 شکست و یک تساوی داشتند و امیدوار بودند که با پیروزی در دیدار امروز، به شرایط شان در جدول، سر و سامان بدهند اما این اتفاق رخ نداد.
دورتموندی ها بازی را طوفانی آغاز کردند و می توانستند در همان 20 دقیقه ابتدایی، 4 بار به گل برسند اما درخشش دروازه هانوفر، دروازه آنها را بسته نگه داشت. در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان رسید.
نیمه دوم هم با برتری زردها آغاز شد و در همان دقایق ابتدایی، رویس و پیشچک، دو موقعیت خوب را از دست داد. تا اینکه در دقیقه 61، هیروشی کیوتاکه، ستاره ژاپنی هانوفر، با یک ضربه آزاد دیدنی، توپ را از روی دیوار دفاعی، وارد دروازه وایدن فلر کرد. بعد از گل، هانوفر می توانست خیلی زود به گل های بعدی برسد، اما درخشش وایدن فلر، دو بار پیاپی دروازه دورتموند را بسته نگه داشت.
در دقایق باقی مانده، کلوپ چند تغییر در تیمش ایجاد کرد اما این تعویض ها نتوانست تغییری در نتیجه بازی ایجاد کند و یک شکست دیگر در کارنامه دورتموند ثبت شد. با این شکست دورتموند 7 امتیازی باقی ماند و حالا تنها یک امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد.

نتایج سایر دیدارها:
آگزبورگ 2-0 فرایبورگ
فرانکفورت 4-5 اشتوتگارت
هرتابرلین 3-0 هامبورگ
هوفنهایم 1-0 پادربورن

اخبار ورزشی - ورزش 3

 


ویدیو مرتبط :
گل های بازی هانوفر 2-3 دورتموند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکست خانگی دورتموند برابر پائوک/ ناپولی با اقتدار صدرنشین شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

هفته پایانی رقابتهای دور گروهی لیگ فوتبال اروپا با شکست خانگی تیم دورتموند و پیروزی پرگل تیم ناپولی برابر حریف خود ادامه یافت.

هفته پایانی مرحله گروهی رقابتهای لیگ اروپا پنجشنبه شب ادامه یافت که در یکی از مهمترین بازی‌ها تیم دورتموند در زمین خود برابر پائوک یونان یک بر صفر شکست خورد و صدرنشینی در گروه C را در روز پایانی از دست داد. تیم کراسنودار در این گروه با ۱۳ امتیاز صدرنشین شد و صعود کرد. دورتموند هم بعنوان تیم دوم با ۱۰ امتیاز راهی مرحله بعدی شد.

تیم ناپولی ایتالیا هم در گروه D این مسابقات با حساب ۵ بر ۲ از سد لژیا ورشو گذشت تا جمع امتیازاتش را به عدد ۱۸ رسانده و با اقتدار بعنوان صدرنشین این گروه به مرحله بعد راه یابد. میتیلند با ۷ امتیاز در مکان دوم این گروه قرار گرفت.

نتایج دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:

* دورتموند صفر - پائوک یک
* گابالا صفر - کراسنودار ۳
* میتیلند یک - کلوب بروژ یک
* ناپولی ۵ - لژیا ۲
* ویکتوری پلژن ۳ - ویارئال ۳
* راپیدوین ۲ - دینامومینسک یک
* اسلوبان لیبرچ ۲ - مارسی ۴
* خرونینگن صفر - براگا صفر
* فنرباغچه یک - سلتیک یک
* آژاکس یک - مولده یک
* سیون صفر - لیورپول صفر
* بوردو ۲ - روبین کازان ۲
 

اخبار ورزشی - مهر