ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شکست استقلال مقابل پیکان در دیداری دوستانه



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه به پیکان باخت.

استقلال امروز در دیداری دوستانه به مصاف پیکان رفت. این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود پیکان به پایان رسید. شهریار مقانلو تک گل این دیدار را زد. در این مسابقه حنیف عمران زاده یک گل با ضربه سر زد که داور این گل را قبول نکرد.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
گزارشی از شکست استقلال برابر پیکان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکست سنگین استقلال در دیداری دوستانه


تیم فوتبال منتخب استقلال در دیداری نمادین مقابل آرارات تن به شکست 7 بر صفر داد.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال منتخب استقلال متشکل از بازیکنان جوانان، امید و تعدادی از بازیکنان اسبق این تیم عصر امروز در دیداری نمادین و به مناسبت هفتادمین سالگرد تأسیس باشگاه آرارات در ورزشگاه اختصاصی ارامنه تهران به مصاف آرارات رفت و در نهایت به شکست 7 بر صفر تن داد.

در تیم استقلال بازیکنانی مثل علی موسوی، محمد نوازی، علیرضا اکبرپور، علی سامره، بهشاد یاورزاده، یدالله اکبری و علیرضا نیکبخت واحدی به همراه دو سه نفر از بازیکنان امید حضور داشتند.

این مسابقه حواشی داشت که در زیر می‌خوانید:

*رضا صادق‌پور و سیدسعید افجه‌ای دو عضو هیأت مدیره استقلال این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند.

*امیر حاج‌رضایی،‌ گارن خانلری نماینده ارامنه در مجلس شورای اسلامی نیز این مسابقه را تماشا کردند و سیروس دین‌محمدی سرمربی امید استقلال نیز وظیفه هدایت آبی‌پوشان را بر عهده داشت.

* از این مسابقه با وجود تبلیغات از پیش تعیین شده تنها حدود 500 نفر دیدن کردند و در ابتدای مراسم رضا صادقپور برای حاضرین به صحبت پرداخت.

*یکی از حواشی عجیب این دیدار هنگامی بود که استقلالی‌ها با نتیجه 7 بر صفر از حریف خود عقب بودند که گوینده ورزشگاه اعلام کرد نتیجه بازی «1+6» به نفع آرارات است. این مسئله واکنش برخی از تماشاگران را در پی داشت.

قرار بود امروز دیداری بین تیم‌های استقلال و آرارات برگزار شود که به دلیل سفر آبی‌پوشان به کشور ارمنستان تیمی متشکل از منتخب استقلال در این مسابقه حضور پیدا کرد.