ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شکست استقلال مقابل قهرمان الجزایر با ٢ گل برهانی/ اظهارات برهانی بعد از شکست استقلال مقابل قهرمان الجزایر



اخبار,اخبارورزشی, تیم استقلال


شکست استقلال مقابل قهرمان الجزایر با ٢ گل برهانی/عمران‌زاده مصدوم شد

تیم فوتبال استقلال در دومین دیدار دوستانه خود مقابل قهرمان الجزایر تن به شکست داد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال از ساعت ٢٣:٣٠ شب گذشته به وقت تهران در دومین دیدار دوستانه خود به مصاف یو اس‌ الجر الجزایر رفت که نیمه اول این دیدار با نتیجه دو بر دو به پایان رسید.

هر دو گل استقلال در نیمه اول را آرش برهانی که کاپیتان این تیم هم بود به ثمر رساند که یکی از این گلها از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. در نیمه دوم حریف الجزایری استقلال یک گل دیگر به استقلال زد و از آبی‌پوشان جلو افتاد تا اینکه در نهایت این دیدار با همین نتیجه به پایان برسد.

در جریان بازی در نیمه دوم حنیف عمران زاده دچار آسیب دیدگی شد و از بازی بیرون رفت و نتوانست آبی‌پوشان را در ادامه همراهی کند.

کادر فنی تیم استقلال در جریان این دیدار نسبت به عملکرد داوری اعتراض شدید داشت و بارها به این مساله اعتراض کردند.

این دیدار با درخواست مسئولان تیم الجزایری در زیر نور و در حضور حدود ١٠٠ تماشاگر محلی برگزار شد.

به گزارش فارس،امیر قلعه‌نویی در نیمه اول این دیدار تیمش را با این ترکیب به زمین فرستاد:

فروزان،عمران‌زاده،مگویان، خلیلی،کربلایی،نوری،فخرالدینی،نورافکن،ابراهیمی، شهباززاده و برهانی
                                      .................................................. 


امسال تیمی بهتر از سال قبل داریم
برهانی:هواداران استقلال نگران نباشند،می‌توانیم قهرمان شویم/ به قهرمان آفریقا باختیم

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت:هواداران نگران تیم نباشند، امسال با حمایت‌های آنها می‌توانیم قهرمان شویم.

به گزارش  فارس، آرش برهانی پس از پایان دیدار دوستانه استقلال مقابل نماینده کشور الجزایر که با شکست آبی‌پوشان توام شد در صفحه اینستاگرام خود نوشت:امشب با تیمی بازی کردیم که قهرمان آفریقا بود، تیمی با کیفیت و با برنامه.

وی افزود: آنها از همه لحاظ آماده بودند درست مثل تیمی که اولین بازی را با آنها انجام داده بودیم، نمی‌خواهم بهانه بیاورم،ولی استقلال تازه تمرینات بدنسازی را پشت سر گذاشته،و به نظرم این دو بازی دوستانه که انجام دادیم خیلی به شناخت تیم از لحاظ نقاط ضعف و قوت کمک می‌کند.

مهاجم استقلال تاکید کرد:از بدشانسی های بازی امشب مصدومیت حنیف عمران زاده و محمدقاضی بود که برای تشدید نشدن آسیب دیگی به تشخیص پزشکان تیم بازی نکرد،جوان های تیم در این دو بازی خوب کار کردند و تیم ما با تلفی جوانی و تجربه به هماهنگی خوبی رسیده است.

وی در ادامه نوشت:این اردو یکی از اردوهای خوبی بود که پشت سرگذاشتیم، من این همه توضیح دادم که به هواداران بگویم اصلا نگران نباشند،امسال تیمی به مراتب بهتر از سال قبل داریم، در این بازی های دوستانه نقاط ضعف و قوت تیم شناخته می‌شود و مطمئنم امسال خیلی بهتر از سال قبل شده‌ایم.

برهانی در پایان گفت: با حمایت و انگیزه هایی که از شما می گیریم می‌توانیم دوباره قهرمان شویم.
 اخبار ورزشی - فارس 


ویدیو مرتبط :
گل سوم استقلال به الریان توسط آرش برهانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سپاهان با شکست استقلال قهرمان سوپرجام غیر رسمی شد/ شب سیاه داوری!



هفته دوم لیگ برتر فوتبال
سپاهان با شکست استقلال قهرمان سوپرجام غیر رسمی شد/ شب سیاه داوری!

تیم فوتبال استقلال در اولین دیدار خانگی‌ خود در لیگ سیزدهم برابر سپاهان شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار دو تیم فوتبال استقلال و سپاهان از ساعت 22 و 20 دقیقه( با 5 دقیقه تاخیر) در ورزشگاه آزادی و در حضور 65هزار تماشاگر( طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) برگزار شد که  بازی با نتیجه دو بر یک به سود سپاهان به پایان رسید.

آرش افشین در ثانیه 73 دروازه استقلال را با یک ضربه فنی از درون محوطه جریمه باز کرد. روی این گل خسرو حیدری مدافع ملی پوش استقلال اشتباه کرد و توپ را در نزدیکی محوطه جریمه به حاج صفی لو داد تا موقعیت گلزنی برای سپاهان فراهم شود.

در دقیقه 54 هادی عقیلی از روی نقطه پنالتی گل دوم سپاهان را به ثمر رساند. بازیکنان استقلال معتقد بودند که خطای پنالتی بی‌مورد به سود سپاهان اعلام شده بود.
امیر حسین صادقی در دقیقه 78 با یک ضربه سر گل اول استقلال را به ثمر رساند.

محمد قاضی در دقیقه 23 یک شوت زیبا و محکم به سمت دروازه سپاهان زد که توپ به تیر دروازه خورد و به اوت رفت. در دقیقه 44 نیز امید ابراهیمی یک ضربه کاشته زد که توپ او نیز به تیرک دروازه استقلال خورد.

محمد قاضی در دقیقه 62 در موقعیت تک به تک با رحمان احمدی؛ دروازه‌بان سپاهان قرار گرفت که ضربه فنی او با اختلاف چند سانتی‌متر از کنار تیرک عمودی دروازه سپاهان به اوت رفت.
در دقیقه 91 مهدی نظری در موقعیت تک به تک یک فرصت بسیار خوب را از دست داد.

علیرضا فغانی داور مسابقه به فرهاد مجیدی و امیرحسین صادقی از استقلال و محمد غلامی و اروین بولکو از سپاهان کارت زرد نشان داد.
فغانی در این دیدار قضاوت خوبی نداشت و بارها در میدان با بازیکنان صحبت می‌کرد. پنالتی هم که برای سپاهان گرفت بسیار مشکوک بود. تصمیم‌های داور بسیار بحث‌برانگیز بود و باعث عصبانیت تماشاگران استقلال شد. در برخی‌ صحنه‌ها نیز امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال نیز به تصمیم‌های داور معترض بود.

هر دو تیم در هفته اول برابر حریفان‌ خود به پیروزی رسیده بودند. استقلال در تبریز تیم گسترش فولاد را شکست داد و سپاهان نیز در خانه مقابل فولاد خوزستان به پیروزی رسید. استقلال قهرمان لیگ گذشته بود و سپاهان قهرمان جام حذفی است. به همین دلیل این بازی را سوپر جام غیر رسمی فوتبال ایران نامیده شد. به این ترتیب سپاهان برنده سوپر جام غیر رسمی شد.
ترکیب استقلال:
سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری ، امیر حسین صادقی، حنیف عمران زاده( از دقیقه 73 محمد مهدی‌ نظری)، آندرانیک تیموریان، محمد قاضی، سیاوش اکبرپور( از دقیقه 87 علیرضا نیکبخت واحدی)، خسرو حیدری، جواد نکونام، پژمان نوری و فرهاد مجیدی( از دقیقه 61 فردین عابدینی)
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب سپاهان:
رحمان احمدی،هادی عقیلی،احسان حاج صفی،امید ابراهیمی، مجتبی جباری، حسین پاپی( از دقیقه 70 محسن ایران‌نژاد)، علی حمودی، شجاع خلیل زاده،آرش افشین( از دقیقه 82 رادومیر جالوویچ)، اروین بولکو و محمد غلامی( از دقیقه 67 امین جهان‌عالیان)
سرمربی: زلاتکو کرانچار

سایر نتایج

تراکتورسازی    1 - 1    گسترش فولاد
ملوان    0 - 0    داماش گیلان
مس    1 - 1    استقلال خوزستان
سایپا    0 - 3    راه آهن