ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شکایت دپارتمان داوران از پرویز مظلومی



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی, دپارتمان داوران

دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال از سرمربی استقلال به کمیته انضباطی شکایت کرد.

به گزارش فارس، پرویز مظلومی هفته گذشته و پس از باخت به تیم نفت تهران در نشست خبری گفت که داوری‌ها به سمت تیم خاصی چرخیده است.

دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال نسبت به اظهارات سرمربی استقلال واکنش نشان داده و از این سرمربی به دبیر فدراسیون فوتبال نامه نوشته و خواهان رسیدگی کمیته انضباطی به شکایت دپارتمان داوری از سرمربی استقلال است.

قرار است مسعود عنایت امروز نامه شکایت خود را به دبیر فدراسیون تحویل دهد.

 

اخبار ورزشی - فارس


ویدیو مرتبط :
فرق کمیته داوران با دپارتمان داوران از نظر جناب خان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش کمیته داوران به حرف های تند پرویز مظلومی



اخبار,اخبار ورزشی,کمیته داوران

رئیس کمیته داوران می گوید اگر استقلالی ها مدرکی دارند ارایه دهند.

به گزارش خبرآنلاین؛ پرویز مظلومی سرمربی استقلال پس از شکست مقابل نفت تهران، علیه داوری ها موضع گرفت و گفت اشتباهات داوری به نفع یک تیم خاص چرخیده است. امروز فریدون اصفهانیان، رئیس كمیته داوران در مقابل حرف های مظلومی واکنش نشان داد و در این باره گفت: «این نظر عزیزان است. لطفا این قدر چرخیده و نچرخیده نکنید. اگر مدرکی دارید، دلیلی دارید با سند حرف بزنید و اتهام الکی نزنید.»


او همچنین با رد این ادعا که داوری ها به نفع تیم ها نمی چرخد، توضیح داد: «من به عنوان رئیس کمیته داوران تضمین می کنم که همه اعضای این کمیته سالم کار می کنند. کسی که این اتهامات را می زند باید مدرک داشته باشد. آنها را به فدراسیون بدهد و کمیته اخلاق یا کمیته انضباطی و یا هر مرجع رسیدگی که وجود دارد آن را بررسی کند.»

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین