ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شکایت تراکتور از کمک داور مضروب



 

شکایت تراکتور از کمک داور مضروب

 

باشگاه تراکتورسازی تبریز از 'حمید غمزه' کمک داور دوم دیدار تراکتورسازی و نفت و همچنین هیات فوتبال رشت شکایت کرد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتور، در متن شکایت نامه به سازمان لیگ آمده است: کمک داور دوم مسابقه دو تیم تراکتورسازی و نفت تاثیر مستقیمی در رقم خوردن نتیجه بازی داشت و به خاطر تحت الشعاع قراردادن عملکرد خود ادعا کرده که قلعه نویی سرمربی تیم به وی توهین کرده و در یکی از پمپ بنزین های تبریز توسط چهار نفر تهدید و مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

همچنین در این شکایت نامه آورده شده است: مجتبی پوربخش مسئول روابط عمومی هیات فوتبال رشت نیز در یکی از صفحات یکی از روزنامه های ورزشی چاپ شده در تاریخ بیست و ششم شهریور ماه جاری اعلام کرده که حمید غمزه در راه بازگشت به رشت در یک پمپ بنزین مورد حمله قرار گرفته و موضوع را بلافاصله به هیات گزارش کرده و هیات نیز این موضوع را به رئیس کمیته انضباطی اطلاع داده است.

همچنین ''قربانعلی الماس خاله'' رئیس هیات فوتبال رشت نیز در مصاحبه ای در یکی از برنامه های تلویزیونی اظهاراتی در مورد ضرب و شتم این کمک داور ایراد نمود و اعلام داشته که این اقدام هدایت شده بود.

در متن این شکایت نامه آمده است: متاسفانه ''رضا غیاثی'' که عضو کمیته داوران نیز می باشد و باید بی طرفی کامل را رعایت کند و نباید بدون سند و مدرک مطلبی اظهار کند که واقعیت ندارند.

باشگاه تراکتورسازی متذکر شده که اقدامات هماهنگ غمزه و هیات فوتبال رشت سوالاتی را پیش می آورد که با وجود نهادهای قانونی مثل کمیته داوران ، کمیته انضباطی ، مسئولین فدراسیون فوتبال و مسئولین سازمان لیگ، چرا این کمک داور و از روی چه حساب و کتابی گزارش خود را به هیات فوتبال رشت که در این ارتباط نهادی غیرمسئول است ارئه نموده است؟

در این شکایت نامه تصریح شده که سناریوی فوق نشان می دهد که گل آفساید نفت تهران به تراکتور و باخت تراکتورسازی فراتر از اشتباه داوری بوده و می تواند با موضوع ادعاهای غیر مستند و اتهامات وارده مرتبط باشد که نیاز به تحقیق و بررسی موشکافانه دارد.

باشگاه نیز با توجه به اتهاماتی که در مطبوعات و رسانه ملی علیه باشگاه ، کادر فنی و مردم تبریز وارد شده بدینوسیله علیه داور مذکور و تهمت های رئیس هیات فوتبال رشت شکایت نامه خود را تسلیم سازمان لیگ کرده و درخواست کرده که مسئولین موضوع را به طور جدی بررسی و اعلام نمایند که آیا تراکتورسازی در مسابقه با نفت به نفت تهران باخته یا به داماش گیلان؟


ویدیو مرتبط :
تعویض داور بازی تراکتور _ نفت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: سوژه کردن کمک داور


 
 


سوژه کردن کمک داور



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.