ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شکایت الاهلی از دستیار سابق کی‌روش


باشگاه الاهلی مصر به خاطر عدم التزام سرمربی سابق تیمش به پرداخت غرامت به این باشگاه از او شکایت کرد.

خبرگزاری فارس: ژوزه پسیرو پرتغالی سرمربی الاهلی مصر که قبلا دستیار کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی کشورمان در رئال‌مادرید بود، پیش از این استفعا خود را به باشگاه مصری داده بود تا هدایت پورتو پرتغال را برعهده بگیرد.

بر این اساس قرار بر این شد که پسیرو غرامتی را بابت فسخ قراردادش بپردازد و باشگاه الاهلی هم امروز اعلام که او تنها 150 هزار دلار را بابت فسخ قرارداد پرداخت کرده و این مبلغ کمتر از غرامتی بوده که قرار بوده بپردازد و در نتیجه باشگاه از او شکایت کرده است.

ژوزه پسیرو در سال 2003 - 2004 دستیار کی‌روش سرمربی کشورمان در رئال مادرید بود اما در رئال اوضاع خوب پیش نرفت، در نتیجه کی‌روش برکنار شد و بعد از آن پسیرو  هدایت تیم اسپورتینگ لیسبون را بر عهده گرفت.

پسیرو علاوه بر دستیاری کی‌روش در رئال مادرید هدایت تیم‌های اسپورتینگ لیسبون پرتغال، الهلال عربستان، الوحده امارات و تیم ملی عربستان را در کارنامه خود دارد.


ویدیو مرتبط :
دستیار جدید کی روش را بشناسید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستیار کی‌روش سرمربی الاهلی مصر شد


ژوزه ویتور دوس سانتوس پسیرو به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال الاهلی مصر برگزیده شد.

خبرگزاری مهر: ژوزه ویتور دوس سانتوس پسیرو به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال الاهلی مصر برگزیده شد. پیش از این نام هایی چون کارلوس کی‌روش و مانوئل ژوزه که سابقه مربیگری پرسپولیس را هم در کارنامه دارد در میان نامزدان مربیگری این تیم به چشم می خورد اما در نهایت باشگاه مصری اقدام به انتخاب پسیرو کرد.

دستیار کی‌روش سرمربی الاهلی مصر شد

پسیرو ۵۵ ساله بلافاصله پس از سوپرجام مصر هدایت الاهلی را بر عهده خواهد گرفت. عبدالعزیز ملقب به زیزو که به عنوان مربی موقت الاهلی منصوب شده هدایت این تیم را در بازی با زمالک در اختیار دارد.

بر پایه گزارش الاهرام، مدت زمان قرارداد این مربی پرتغالی که در تیم رئال مادرید دستار کی‌روش بود اعلام نشده است.

پسیرو هدایت تیم ملی عربستان را هم در کارنامه دارد اما نتوانست با این تیم به رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۰ راه پیدا کند.

پسیرو هدایت تیم های الهلال، پاناتینایکوس، اسپورتینگ براگا و الوحده امارات را هم در کارنامه دارد.