ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شعار پرسپولیسی ها علیه دایی و قاضی


عده اندکی از هواداران پرسپولیس بعد از اعتراض‌های علی دایی به داور علیه وی شعار دادند.

خبرگزاری فارس: عده اندکی از هواداران پرسپولیس بعد از اعتراض‌های علی دایی به داور علیه وی شعار دادند.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و صبای قم در نیمه  اول در حالی سپری شد که حدود 25 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی حاضر هستند. این در حالی است که حضور 5 هزار هوادار هم در طبقه دوم استادیوم آزادی و در قسمت پشت دوربین‌ها نشسته‌اند.

* بابک حاتمی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که امروز در لیست 18 نفره این تیم حاضر نیست در جایگاه ویژه در حال تماشای این بازی است.

* هواداران تیم پرسپولیس در چند صحنه علیه محمد قاضی مهاجم تیم صبا شعار دادند.

* در حالی که در دقیقه 24 هواداران تیم پرسپولیس به یاد کاپیتان فقیدشان در حال تشویق مرحوم نوروزی بودند ساعت اسکوربورد ورزشگاه آزادی هم بر روی عدد 24 متوقف ماند.

* در چند صحنه علی دایی علیه داور اعتراض کرد که به همین دلیل عده‌‌ای اندک از هواداران پرسپولیس شعار دایی بی‌تعصب را سردادند.

* عده‌ای از خبرنگاران استان قم هم برای پوشش این بازی به ورزشگاه آزادی آمده‌اند.

* هواداران تیم پرسپولیس با سر دادن شعارهایی از بازیکنان پرسپولیس می خواستند که برای شادی روح مرحوم نوروزی گل زنی کنند.


ویدیو مرتبط :
فریاد های علی دایی و شعار علیه سیاسی توسط پرسپولیسی ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش دایی به شعار طرفدران پرسپولس علیه فرهاد مجیدی



علی دایی,شعار علیه فرهاد مجیدی

هیچ نظارتی روی آکادمی پرسپولیس ندارم
دایی: باید به جای شعار از مجیدی تشکر شود/ برتر از الوند بودیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید به جای شعار علیه مجیدی از این بازیکن تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی  پس از برد دو بر صفر مقابل الوند همدان در جام حذفی در نشست خبری گفت: فکر می‌کنم بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم ولی در ادامه حریف صاحب توپ شد ولی آنقدر خوب نبودند که بتوانند ما را اذیت کنند. می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم اما چهارشنبه بازی داریم و خدا را شکر می‌کنم که بازیکنانم آسیب ندیدند و در طول بازی هم همه جوره سرتر از الوند بودیم.

وی در مورد اینکه بر آکادمی باشگاه پرسپولیس نظارت دارد یا نه، گفت: متاسفانه تنها باشگاهی در دنیا هستیم که هیچ نظارتی روی آکادمی آن ندارم. این یک معضل بزرگ است برای پرسپولیس چون تیم را از قبل تشکیل داده بودند و هنگامی که در سایپا بودم تمام مربیان پایه را انتخاب کردم و از پنج تیم چهار تیم را قهرمان کردیم. در رده نوجوانان فقط نتوانستیم قهرمان شویم و در بقیه رده‌ها موفق بودیم.

دایی تصریح کرد: آن زمان شرایط به گونه‌ای بود که اگر به بازیکنی نیاز داشتیم از تیم‌های امید و پایه می‌گرفتیم.

وی در مورد آکادمی باشگاه و تیم شاغل در این آکادمی گفت:  چون آن زمان نبودم اطلاعی از آن موضوعی ندارم و این تیم کارش را به عنوان آکادمی انجام می‌دهد.

دایی در مورد شعار علیه مجیدی گفت: کاری به این مسایل ندارم اما فرهاد مجیدی برای فوتبال باشگاهی و فوتبال ملی ما زحمت کشید و به جای شعار باید از او تشکر کنند. اگر فرهنگ تماشاگران ما به گونه‌ای آموزشی رفتار شده بود قطعا امروز او را تشویق می‌کردند نه اینکه علیه او شعار بدهند.

فارس