ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ششمین برد بایرن با 6‌ تایی کردن برمن


قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی آلمان با غلبه بر وردربرمن صاحب ششمین برد فصل جاری شد و بحران نزد بورسیادورتموند ادامه یافت.

خبرگزاری فارس: پیکارهای هفته هشتم لیگ فوتبال دسته اول ژرمن‌ها «بوندس‌لیگا»‌امروز آغاز شد که بایرن‌ مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی موفق شد در دیداری خانگی 5 بر صفر وردربرمن را درهم‌ بکوبد.

در این بازی پرگل فلیپ لام، کاپیتان مونیخی‌ها دقیقه 20 گل نخست را به ثمر رساند. بعد از او نوبت به ژابی آلونسو رسید که گل دوم تیمش را دقیقه 27 به ثمر رساند.

شاگردان پپ گواردیولا نیمه نخست را با زدن گل سوم که توسط توماس مولر دقیقه 43 از روی نقطه پنالتی زده شد، به پایان رساندند.

در نیمه دوم ماریو گوتسه گل چهارم را به ثمر رساند تا این که لام دقیقه 79 دومین گل خود و پنجمین گل بایرن را زد. اما این پایان جشنواره گل مونیخی‌ها نبود. زیرا گوتسه دقیقه 86 شمار گل‌های زده بایرن را به 6 افزایش داد.

به این ترتیب تیم تحت امر پپ گواردیولا در هفته هشتم صاحب برد ششم شد.

پیکارهای هفته هشتم لیگ فوتبال دسته اول ژرمن‌ها «بوندس‌لیگا»‌امروز آغاز شد که بایرن‌ مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی موفق شد در دیداری خانگی 4 بر صفر وردربرمن را درهم‌ بکوبد.

در این بازی پرگل فلیپ لام، کاپیتان مونیخی‌ها دقیقه 20 گل نخست را به ثمر رساند. بعد از او نوبت به ژابی آلونسو رسید که گل دوم تیمش را دقیقه 27 به ثمر رساند.

شاگردان پپ گواردیولا نیمه نخست را با زدن گل سوم که توسط توماس مولر دقیقه 43 از روی نقطه پنالتی زده شد، به پایان رساندند.

در نیمه دوم ماریو گوتسه گل چهارم را به ثمر رساند.

در دیداری دیگر بورسیادورتموند در ورزشگاه راین انرگی و مصافی خارج از خانه 2 بر یک مغلوب اف.ث‌کلن شد.کوین فوگت برای کلن در دقیقه 40 گل زد و سیمون . در حالیکه سیرو ایموبیله دقیقه 48 بازی را به تعادل کشاند.اما میزبان دقیقه 74 با گل سیمون سولر یک بار دیگر جلو زد تا شکست‌های فصل جاری زردپوشان و بحران تیم یورگن کلوپ همچنان ادامه یابد.

سایر نتایج:

فرایبورگ یک – ولفسبورگ 2

هانوفر صفر- بورسیامونشن‌گلادباخ 3

اشتوتگارت3 – بایرلورکوزن 3

ماینس 2- آگسبورگ یک


ویدیو مرتبط :
10لحظه برترو دیدنی در تاریخ بازی های بایرن مونیخ-برمن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی بایرن مونیخ با درخشش لواندوفسکی و روبن/ شالکه نوار برد‌های برمن را قطع کرد



اخبار,اخبار ورزشی , لیگ برتر

هفته بیست دوم بوندس‌لیگا با برگزاری 5 دیدار همزمان پیگیری شد.

به گزارش فارس، در چارچوب هفته بیست دوم بوندس‌لیگا از ساعت 18 بایرن مونیخ که در لیگ قهرمانان به تساوی مقابل شاختار رضایت داده بود در بازگشت به رقابت‌های لیگ به مصاف بدربورن رفت و در یک بازی هماهنگ با نتیجه 6 بر صفر به میزبان غلبه کرد و شالکه دیگر نماینده ژرمن‌ها در لیگ قهرمانان روند پیروزی‌های برمن را که در نیم فصل دوم باختی را تجربه نکرده بود با تساوی یک بر یک قطع کرد.

بدربورن صفر - بایرن‎مونیخ 6

برای بایرن مونیخ رابرت لواندوفسکی دو گل در دقایق  23 و 37، آرین روبن در دقیقه 63 و 86، فرانک ریبری در دقیقه 72، میشل ویسر در دقیقه 78 گلزنی کردند.

بدربورن با این نفرات به مصاف صدرنشین رفت:

کروسه، زیگلر، رافا، هارترز، هاینولس، کچ، هاننمایر، مها، روپ، باکالورز، کاچونگا

سیستم: 1-4-5

بایرن مونیخ با تغییرات کمی نسبت به لیگ قهرمانان پا به میدان گذاشت:

نویر، باداشتوبر، رافینیا، بواتنگ، آلابا، برنات، ریبری، روبن، آلونسو، لواندوفسکی، مولر

سیستم:1-3-2-4

در 4 دیدار دیگر امشب نتایج زیر به دست آمد:

آگسبورگ 2- بایرلورکوزن 2

فرایبورگ  یک- هوفن‌هایم یک

ماینس  3 - فرانکفورت یک

شالکه یک - وردربرمن یک

در جدول بوندس‌لیگا بایرن مونیخ با 55 امتیاز در صدر و شالکه با 37 امتیاز موقتا در جایگاه سوم قرار دارد.

اخبار ورزشی - فارس