ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شریفی: برای اعلام رأی قطعی منتظر پاسخ استعلام هستیم



 

 

 

شریفی: برای اعلام رأی قطعی منتظر پاسخ استعلام هستیم

 

با توجه به مغایرت در مفاد 2 نامه استقلال و صنعت

شریفی: برای اعلام رأی قطعی منتظر پاسخ استعلام هستیم

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: برای اعلام رأی قطعی با توجه به مغایرت در مفاد 2 نامه استقلال اهواز و صنعت ساری، منتظر پاسخ استعلام از تربیت بدنی ستادکل هستیم.

مجتبی شریفی  در مورد رأی اعلام شده از سوی کمیته انضباطی مبنی بر پیروزی 3 بر صفر استقلال اهواز مقابل صنعت ساری به خاطر استفاده غیرمجاز تیم صنعت از یک بازیکن سرباز اظهار داشت: این رأی قابل تجدیدنظر خواهی است و در مجموع این گونه آرا قابلیت تجدید نظر را دارا هستند.

شریفی در مورد رأی 3 بر صفر به سود استقلال اهواز گفت: گفته بودیم رأی قابل تجدیدنظر است و چنین رأی‌هایی تا زمانی که قطعی نشده، اجرا نخواهد شد و هر زمان قطعی شود، همان لحظه نیز اجرایی خواهد شد.

وی در پاسخ به این سؤال که چه زمانی تکلیف نتیجه این دیدار روشن می‌شود؛ تأکید کرد: یک هفته پس از ابلاغ رأی به باشگاهی که آن باشگاه زیان کرده و معترض است، رأی قابل تجدید نظرخواهی است. در این مورد صنعتی‌ها اعتراض کردند و نامه تربیت بدنی ستادکل را هم به ما دادند و ما هم با توجه به اینکه در نامه قبلی اعلام شده بود غیر مجاز و در نامه دوم اعلام شده بود مجاز، هر 2 نامه را پیوست کردیم و در انتظار پاسخ استعلام خود از تربیت بدنی ستادکل هستیم.

شریفی با اشاره به اینکه می‌خواستیم بدانیم علت اختلاف و مغایرت مفاد این 2 نامه چیست و کدام اعتبار دارد؛ افزود: زمانی که پاسخ بیاید، اگر بازیکن مجاز باشد، رأی به سود صنعت ساری برخواهد گشت.

وی یادآور شد: این رأی تا زمانی که تعیین تکلیف و پاسخ مراجع ذیصلاح بیاید اجرا نمی‌شود. به کمیته مسابقات نیز اعلام کردیم، برای کم کردن 3 امتیاز از صنعت ساری و نتیجه این بازی، منتظر قطعیت رأی باشند.


ویدیو مرتبط :
پیش از اعلام رأی: صدا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كتاب محمدعلی سپانلو منتظر پاسخ ارشاد است



 

كتاب محمدعلی سپانلو منتظر پاسخ ارشاد است

 

كتاب محمدعلی سپانلو از سری كتاب های تاریخ شفاهی، بعداز اتمام گفتگو و انجام اصلاحات نهایی توسط سپانلو به وزارت ارشاد برای اخذ مجوز ارسال شده است.

كتاب محمدعلی سپانلو برای اخذ مجوز به وزارت ارشاد ارسال شده است.

كتاب محمدعلی سپانلو را مانند ۷ كتاب دیگر این حوزه، نشر ثالث منتشر می كند.

از این سری كتاب ها تاكنون ۱۲ جلد منتشر شده كه ۵ كتاب را نشر زرنگار و ۷ كتاب را انتشارات ثالث منتشر كرده است.

صمد بهرنگی، صادق هدایت، هوشنگ گلشیری، عبدالعلی دستغیب، ضیاء موحد، لیلی گلستان، عمران صلاحی و شمس لنگرودی برخی عناوین این كتاب ها هستند.

كتاب محمدعلی سپانلو شامل زندگی حرفه ای، خصوصی، فعالیت های سیاسسی و اجتماعی سپانلو از آغاز تاكنون است. این كتاب قبل از آغاز بیماری این شاعر؛ سه بار توسط خود وی بازخوانی شده است و در صورت موافقت ارشاد با چاپ آن، ثالث كتاب را یك ماه دیگر منتشر می كند.

از سری كتاب های تاریخ شفاهی ادبیات ایران، كتاب جواد مجابی پیش از با هماهنگی مجابی برای بار دوم اصلاح شد اما بعداز دوماه و نیم؛ بررسان ارشاد هنوز پاسخی به این كتاب نداده اند.

از دیگر كتاب های این مجموعه نیز كتاب های احمدرضا احمدی، سیمین بهبهانی و زین العابدین موتمن در دست اقدام است.

لازم به ذكر است انتشار كتاب های تازه از این مجموعه متوقف شده است.... /خبرگزارى ایلنا