ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شرط دروازه بان مورد نظر دایی برای پیوستن به استقلال




 اخبار ورزشی - شرط دروازه بان مورد نظر دایی برای پیوستن به استقلال؛ رحمتی برود!

سنگربان فصل گذشته گسترش فولاد با دو پیشنهاد خوب از پرسپولیس و استقلال مواجه شده و در حال ارزیابی آنهاست.

به گزارش جام نیوز، روز گذشته محسن فروزان به باشگاه پرسپولیس مراجعه کرد و مذاکرات اولیه خود را برای پیوستن به این تیم انجام داد، ولی دو طرف در مذاکره اول خود به بن بست خوردند. او برای پاسخ دادن به پیشنهاد علی دایی چند روز مهلت خواسته تا فکرهایش را بکند.

 

اخبار,اخبار ورزشی,شرط دروازه بان مورد نظر دایی برای پیوستن به استقلال

 
 اما جالب است بدانید که این مهلت خواستن پشت پرده جالبی دارد. امیر قلعه‌نویی به شدت خواهان جذب فروزان شده است و فروزان هم تمایل قلبی اش پیوستن به استقلال است.

 براساس شنیده‌ها این وسط یک مشکلی وجود دارد و آن هم سید مهدی رحمتی است که ظاهرا فروزان شرط حضورش در استقلال را جدایی این بازیکن دانسته است.

 وقتی که رحمتی در مصاحبه چند روز پیش خود اعلام کرد که مشکلی برای تمدید قرارداد خود با استقلال ندارد و ظاهرا مشکلات او با قلعه نویی حل شده است، فروزان تصمیم خود را گرفت تا باب مذاکرات خود را با پرسپولیس باز کند.

فروزان که نمی خواهد ذخیره رحمتی باشد و خوب می داند با ماندن رحمتی چاره ای جز نشستن روی نیمکت ندارد، اعلام کرده تنها در صورتی با استقلال قرارداد می بندد که رحمتی از این تیم برود.
اخبار ورزشی - جام نیوز
 


ویدیو مرتبط :
بدترین دروازه بان تاریخ استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عكس / سلفی جالب بدل دایی با دروازه بان احتمالی فصل بعد استقلال



اخبار,اخبار ورزشی ,مهدی رحمتی

سامان گوران در حاشیه دیدار خیریه رسانه ورزش و ستارگان موسیقی و سینما سلفی زیر را با سید مهدی رحمتی گفته و نوشته: «داداشم مهدی.»

 

اخبار,اخبار ورزشی ,مهدی رحمتی

 

اخبار ورزشی - جام نیوز