ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شایعه: ستاره جوان تیم پایتخت به تیم رقیب می رود؟!



اخبار ,اخبار ورزشی,فوتبال

 

اخبار ورزشی - شایعه:ستاره جوان تیم پایتخت به تیم رقیب می رود؟!

شایعه پیوستن ستاره جوان تیم تهرانی پس از برگزاری نشست وی با دوست سرمربی تیم رقیب به این تیم جدی‌تر شد.

روز گذشته یكی از ستاره های جوان تیم پرطرفدار پایتخت همراه دوست سرمربی تیم رقیب در یكی از رستوران‌های فرحزاد دیده شد.

دوست سرمربی نامدار كه به تازگی توسط یكی از بازیكنان نامدار كشور تهدید به افشاگری شده همراه این بازیكن به رستوران رفته بودند و شنیده شده برای فصل بعد هم با این بازیكن به توافق رسیدند.

البته پیش از این هم در مورد این بازیكن گفته می‌شد كه بی‌علاقه نیست تا به تیم رقیب برود و حالا با این نشست، شایعه پیوستنش به تیم رقیب جدی تر از قبل شده است.

اخبار ورزشی - افکارنیوز

 


ویدیو مرتبط :
بازی تیم موسیقی و تیم هنرمندان در جام ستاره ها,92

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش ستاره تیم ملی ایران به شایعه دلخوری اش از تعویض



اخبار,اخبار ورزشی, جام جهانی


 اخبار ورزشی - دروغ است؛
واکنش ستاره تیم ملی ایران به شایعه دلخوری اش از تعویض

پس از شایعه دلخوری بازیکن محبوب و توانمند تیم ملی از تعویضش، وی گفت: «دروغ است، از تعویضم شاکی نبودم!»

  در دقیقه 77 بازی ایران و نیجریه که با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید، کی‌روش دژآگه را از زمین بیرون کشید و جهانبخش را به میدان فرستاد. اشکان هم آرام از زمین بیرون آمد و بعد از دست دادن با کی‌روش با چهره‌ای ناراحت روی نیمکت نشست تا شایعه شود او از تصمیم کی‌روش شاکی است.

اما دژاگه دیروز به خبرنگاران ایرانی حاضر در اردوی تیم‌ملی گفت: «اصلا چنین چیزی نیست. من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و تحت هر شرایطی به تصمیم سرمربی احترام می‌گذارم. به هیچ وجه از کی‌روش بابت این که من را تعویض کرد دلخور نشدم و اتفاقا بعد از به صدا درآمدن سوت پایان بازی یکی از اولین بازیکنانی بودم که سمت سرمربی تیم‌ملی رفتم و تبریک و خسته نباشید گفتم.»

 وی تاکید کرد: «البته لحظه خروج از زمین بابت آن توپی که دقیقه 76 از دست دادم ناراحت بودم و شاید به همین دلیل بعضی‌ها تصور کرده باشند با تعویضم مشکل داشتم اما مطمئن باشید اصلا چنین چیزی نیست.»
اخبار ورزشی - رادنیوز