ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شاید جباری بدون جراحی برگردد



مجتبی جباری , مصدومیت , عمل جراحی , باشگاه استقلال

 

هنوز معلوم نیست که روند درمان زانوی جباری چگونه باید طی شود. قبل از هرکار، باید او دوباره معاینه و در یک یا چند تست ارتوپدی مربوط به مفصل زانو، شرکت کند تا همه‌چیز با دقت «صددرصد» روشن و معلوم شود.

مجتبی جباری، هافبک مصدوم استقلال که مثل بقیه بازیکنان این تیم روزهای تعطیل  را سپری می‌کند، به امارات رفته است. او که با مصدومیت زانو روبه‌رو است، در بازگشت از این سفر کوتاه، به یک مشورت پزشکی دست خواهد زد تا نحوه مداوا و معالجه پای خود را معلوم کند.

به گفته دکتر رضایی، پزشک تیم استقلال، هنوز معلوم نیست که روند درمان زانوی جباری چگونه باید طی شود. قبل از هرکار، باید او دوباره معاینه و در یک یا چند تست ارتوپدی مربوط به مفصل زانو، شرکت کند تا همه‌چیز با دقت «صددرصد» روشن و معلوم شود.

قرار است بعد از سمینار بین‌المللی که در جزیره کیش برگزار می‌شود برای پزشکان ارتوپدی وضعیت جباری تشریح شود تا بعد از مشاوره و سپس معاینه وی تصمیم نهایی در مورد او گرفته شود.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، احتمال دارد جباری بدون نیاز به عمل جراحی، سلامت کامل پای خود را بازیابد.


ویدیو مرتبط :
مجتبی جباری.. گل استثنایی جباری در شب قرعه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دوری شش هفته‌ای هافبك آبی‌ها/ جباری جراحی شد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

دوری شش هفته‌ای هافبك آبی‌ها/ جباری جراحی شد

معاون پزشكی باشگاه استقلال از انجام عمل جراحی مجتبی جباری و دوری 6 هفته‌ای او از میادین خبر داد.

دكتر امین نوروزی در گفت وگو باایسنا، درباره وضعیت مجتبی جباری و عملی كه قرار بود روی پای او صورت بگیرد اظهار كرد: مجتبی جباری از ناحیه مینیسك خارجی دچار مشكل شده بود كه امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت.

وی افزود: عمل جباری امروز زیر نظر دكتر كیهانی انجام گرفت و این بازیكن 6 هفته دیگر به میادین باز می‌گردد.

معاون پزشكی باشگاه استقلال همچنین درباره مصدومیت میلاد میداوودی در دیدار تداركاتی استقلال و نفت تهران اظهار كرد: میلاد میداودی هم از ناحیه مینیسك پا تحت فشار قرار گرفته بود و پارگی رباط او صحت نداشت. این بازیكن هم باید فیزیوتراپی انجام دهد تا بهبود پیدا كند./ایسنا