ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شاگردان تارتار پنجشنبه مقابل پیكان قرار می‌گیرند



 

 

 

شاگردان تارتار پنجشنبه مقابل پیكان قرار می‌گیرند

 

راه‌آهن 5‌ مهر کرج یک؛

شاگردان تارتار پنجشنبه مقابل پیكان قرار می‌گیرند

تیم فوتبال راه‌آهن عصر روز پنجشنبه هفتم بهمن ماه جاری به مصاف پیکان قزوین می‌رود.

تیم راه‌آهن که قرار بود عصر روز یکشنبه در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تراکتورسازی برود پس از انصراف این تیم تبریزی میزبان تیم دسته اولی مهر کرج بود و با نتیجه 5 بر یک به برتری دست یافت.

امین متوسل‌‌زاده (2 گل)، ریکاردو دسوزا، رودریگو لوپز و ایمان رزاقی‌راد زننده پنج گل تیم راه‌آهن شهرری در این بازی تدارکاتی بودند.

شاگردان مهدی تارتار که پس از برگزاری سه بازی دوستانه در امارات قرار بود یک بازی تدارکاتی هم با یکی از تیم‌های لیگ برتری داشته باشند عصر روز پنجشنبه میزبان پیکان قزوین است تا آماده حضور در دور جدید رقابت‌های لیگ برتر شوند.

این گزارش حاکی است، پس از بازگشت تیم‌ راه‌آهن شهرری برگزاری دو بازی تدارکاتی در دستور کار سرمربی این تیم قرار گرفت.

مهدی تارتار، سرمربی تیم راه‌آهن شهرری پس از بازگشت از سفر امارات برنامه‌های تمرینی‌اش قبل از شروع دور جدید رقابت‌های لیگ برتر را در اختیار باشگاه قرار داد که بر این اساس تیم راه‌آهن در دو بازی تدارکاتی به میدان می‌رود.

تیم فوتبال راه‌آهن بر اساس تصمیم مهدی تارتار دور جدید تمرینات تیم پس از یک روز استراحت روز بعد از بازگشت آغاز کرد و بازیکنان تیم راه‌آهن ضمن استقرار در کمپ اختصاصی باشگاه تمرینات خود را در روزانه دو نوبت انجام می‌دهند.


ویدیو مرتبط :
چه کسانی مورد شفاعت قرار می گیرند؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایتام تحت پوشش بیمه قرار می گیرند



 

 

 

ایتام تحت پوشش بیمه قرار می گیرند


تهران - مدیر کل امور ایتام و زنان سرپرست خانوار کمیته امداد امام خمینی(ره) از پوشش بیمه ای 100 هزار یتیم در سال جاری خبرداد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد" علیرضا چگینی" با بیان این خبر گفت: این گروه از جوانان بعد از دوره تحصیل می توانند برای اشتغال، ادامه تحصیل و ازدواج از سرمایه های خود بهره مند شوند.

وی افزود:‌ علاوه براین، 28 هزار زن قالیباف و 100 هزار زن سرپرست خانوار بالای 50 سال نیز امسال تحت پوشش این نهاد قرار گرفته اند.

وی تصریح کرد: در قالب طرح اکرام برای 260 هزار یتیم از حمایت های 450 هزار نفر از حامیان خیراندیش کشور استفاده می شود.

چگینی همچنین از اجرای طرح "بیمه آتیه ایتام" در کنار طرح "اکرام" خبر داد و گفت:‌ بیمه ایتام از طریق حامیان طرح اکرام تامین شده و هر حامی با پرداخت حق بیمه یتیمی، در یک دوره مشخص برای آینده آن یتیم سرمایه گذاری می کند.

مدیرکل امور ایتام و زنان سرپرست خانوار کمیته امداد تصریح کرد: اکنون 63 درصد کل زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند و یک میلیون و 35 هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش این نهاد از آموزش های مختلف مهارت های زندگی و کارآفرینی و توانمند سازی به منظور اداره زندگی آبرومندانه و شرافتمندانه استفاده می کنند.

چگینی از بیمه اشتغال خانواده های شاغل در کمیته امداد خبر داد و گفت:حق بیمه این افراد با هماهنگی سازمان تامین اجتماعی و تامین سرانه حق بیمه در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به 140 هزار نفر زن عشایری و روستایی تحت پوشش کمیته امداد تصریح کرد: این تعداد از زنان در قالب طرح بیمه ای که با حمایت دولت خدمتگزار و وزارت رفاه پشتیبانی می شود قرار دارند و از خدمات تامین اجتماعی استفاده می کنند.

وی افزود: 28 هزار زن قالیباف تحت پوشش این نهاد امسال تحت پوشش بیمه قالیبافان کشور قرار می گیرند و اینک این مطالبه از مسوولین سازمان تامین اجتماعی و وزارت رفاه انجام شده است.

چگینی آمار زنان سرپرست خانوار زیر 50 سال تحت پوشش امداد را 317 هزار نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این عدد بدنبال پوشش بیمه ای 100 هزار زن سرپرست خانوار هستیم که در بانک بیمه زنان سرپرست خانوار در وزارت کشور مطرح شده است.

مدیر کل امور ایتام و زنان سرپرست خانوار کمیته امداد یادآور شد: به دنبال بیمه هایی هستیم تا افراد بالای 50 سال نیز تحت حمایت بیمه ای قرار گیرند...../تحلیل:ایرنا