ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شاه علی دوست : با نکونام مشکلی ندارم


هافبک تدافعی تیم فوتبال سایپا تهران گفت : جواد نکونام هم پست من است اما ثابت بازی کردن او برای من مشکل ساز نیست.

باشگاه خبرنگاران: روزبه شاه علی دوست در گفت و گویی در مورد هم پست بودن با جواد نکونام در تیم سایپا بیان کرد : نکونام بازیکنی می باشد که برای هر تیمی بازیکن موثری است و در کنار ابراهیم صادقی زوج خوبی در میانه میدان تیم سایپا شکل داده است.هر چند شاید با بودن این نفرات در پست هافبک دفاعی فرصت بازی از من گرفته شود اما برای به موفقیت رسیدن سایپا هیچ مشکلی با این مسئله ندارم.

وی افزود : در تیم سایپا شایسته سالاری حاکم است و با نظر مجید جلالی نفراتی که در تمرینات خود را به بالاترین سطح آمادگی رسانده اند به میدان می روند.من نیز با تشخیص کادر فنی در سه دیدار گذشته در پست هافبک کناری بازی کرده ام.

شاه علی دوست در خصوص دیدار مقابل استقلال خوزستان بیان کرد : پس از پیروزی در 2 دیدار گذشته با روحیه ای عالی تمریناتمان را پیگیری کرده و با آنالیز تیم استقلال خوزستان امیدوارم فوتبال خوبی در گرمای اهواز بازی کرده و با دست پر زمین را ترک کنیم.

وی ادامه داد : البته شاگردان عبدالله ویسی تیم جوان و ناشناسی هستند که در فصل جاری با ارائه فوتبالی روان نتایج خوبی کسب کرده اند .از طرفی همین ناشناس بودن آبی پوشان خوزستانی به خطرناک بودن آن ها کمک می کند.

شاه علی دوست درباره قضاوت دیدار تیم های سایپا و پدیده که با اعتراض شدید تیم حریف همراه بود بیان کرد : بازیکنان پدیده در گرفتن پنالتی خیلی حرفه ای و زیرک بودند .هر چند داور مسابقه با قضاوت عادلانه خود دست آن ها را خواند و به ناحق علیه سایپا اعلام پنالتی نکرد.

وی ادامه داد :در صحنه اول داور می توانست به دلیل تمارض حسین بادامکی در برخورد با حامد فلاح زاده به کاپیتان مشهدی ها اخطار دهد.البته شنیده ام کارشناس برنامه نود برخورد من با مهدی خیری را پنالتی دانسته در حالی که بازیکن پدیده خود را پس از برخوردی معمولی به زمین زد و من کوچک ترین خطایی روی وی انجام ندادم.به هر حال آن بازی تمام شد و به تاریخ پیوست .سایپا از موقعیت های خود بهتر استفاده کرد و برنده بازی شد ضمت این که گل پدیده با شانس و از روی گل به خودی بازیکن ما زده شد.


ویدیو مرتبط :
من مشکلی ندارم ...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نکونام: دوست دارم در استقلال بمانم/ مشکلی با قلعه‌نویی ندارم



آخرین وضعیت جوادنکونام,تیم جدید نکونام,پیشنهاد باشگاه تراکتورسازی به جواد نکونام
نکونام: دوست دارم در استقلال بمانم/ مشکلی با قلعه‌نویی ندارم

جواد نکونام می‌گوید دوست دارد در استقلال بماند.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران که با وضعیتی پیچیده و مبهم از سوی باشگاه استقلال روبه‌رو شده در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت خود اظهار کرد: دوست دارم در استقلال بمانم. این چیزی است که بارها گفته‌ام و الان هم دوباره تاکید می‌کنم.

نکونام افزود: من مشکلی با قلعه‌نویی ندارم و طبق قولی که فتح‌الله‌زاده داده امیدوارم تا 48 ساعت آینده مشکلم حل شود و بتوانم در تمرین استقلال شرکت کنم.
به گزارش ایسنا، نکونام به غیر از استقلال با پیشنهادی جدی از سوی باشگاه تراکتورسازی هم روبه‌رو شده است./ایسنا