ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شاهکار جدید فوتبالیست پر حاشیه / پوشیدن تی شرت معروف پس ازشاهکارش(+تصاویر)




 اخبار ورزشی  - شاهکار جدید فوتبالیست پر حاشیه / پوشیدن تی شرت معروف پس ازشاهکارش

ماریو بالوتلی مهاجم ایتالیایی لیورپول سابقه به آتش کشیدن منزل اجاره‌ای خود را هم داشته و می‌توان آن را به همه شاهکارهای سوپر ماریو اضافه کرد.

به گزارش جام نیوز و به نقل از دیلی میل، به تازگی تصاویری از منزل سابق ماریو بالوتلی منتشر شده که نشان نمی‌دهد ولی در سال 2011 این خانه‌ اجاره‌ای را به آتش کشیده بود.

بالوتلی مقدار زیادی وسایل آتش بازی نزد خود درخانه نگهداری می‌کرد و بر اثر بی‌احتیاطی موجب آتش گرفتن آنان و سوختن سرویس بهداشتی و حمام منزل سابق خودشد.

صاحب‌خانه بالوتلی تمامی مبلغ 400 هزار پوند تعمیر خانه را از او گرفت و فردای اتمام کار بازسازی وی را مجبور به تخلیه خانه کرد. سوپر ماریو پس از این آتش سوزی تی‌شرت معروف خود با عنوان "چرا همیشه من؟" را بر تن کرد.

اخبار,اخبارورزشی,ماریو بالوتلی

 

اخبار,اخبارورزشی,ماریو بالوتلی

 

اخبار,اخبارورزشی,ماریو بالوتلی

 

اخبار,اخبارورزشی,ماریو بالوتلی


 اخبار ورزشی  -  جام نیوز


ویدیو مرتبط :
پوشیدن 155 تی شرت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تعطیلات فوتبالیست پر حاشیه در ایتالیا +تصاویر



 اخبار ورزشی -  تعطیلات فوتبالیست پر حاشیه در ایتالیا +تصاویر

 لیونل مسی تعطیلات آرام و مجللی را در جزیره کاپری ایتالیا آغاز کرده است. پیش از سفر مسی به جزایر کاپری شایعاتی مبنی به کمک یک میلیون یورویی‌اش به رژیم صهیونیستی به گوش می رسید که البته تکذیب شد.

او در حالی او به همراه همسر و پسرش به این جزیره رفته و هفته آینده برای آغاز تمرینات پیش فصل بارسلونا به اسپانیا برمی گردد. او در حال گشت و گذار به همراه همسرش در مراکز خرید و فروشگاه های این جزیره می بینید:
 

اخبار,اخبارورزشی,  تعطیلات  لیونل مسی

 

اخبار,اخبارورزشی,  تعطیلات  لیونل مسی

اخبارورزشی - جام جم ورزشی