ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شانزده تیم مرحله نهایی معرفی شدند/ حذف عربستان پس از باخت از ایران



شانزده تیم مرحله نهایی معرفی شدند/ حذف عربستان پس از باخت از ایران

کنفدراسیون فوتبال اسامی 16 تیم صعود کننده به مرحله نهایی مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان زیر 19 آسیا 2014 - میانمار را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از پایان دیدارهای مرحله گروهی مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان (زیر 19 سال) آسیا، 9 تیم اول گروه‌های نه گانه شامل تیم‌های جوانان ایران، عراق، امارات، اندونزی، ویتنام، قطر، ژاپن، کره‌شمالی و عمان مجوز حضور در رقابتهای 2014 میانمار را دریافت کردند.

همچنین بر اساس قوانینی که کنفدراسیون فوتبال آسیا در نظر گرفته است، 6 تیم برتر از میان تیم‌های دوم گروه‌های نه گانه شامل ازبکستان، یمن، چین، کره‌جنوبی، تایلند و استرالیا به علاوه تیم جوانان کشور میزبان یعنی میانمار، 16 تیم مرحله نهایی را تشکیل می‌دهند تا در رقابتهای نهایی در 4 گروه 4 تیمی برای قهرمانی در آسیا و حضور در جام جهانی جوانان رقابت کنند.

در این بین، تیم جوانان عربستان نیز یکی از سه تیم برتر دوم گروه‌های 9 گانه جام بود که به خاطر شکست از تیم جوانان ایران از راهیابی به دور نهایی مسابقات بازماند.
/مهر

 


ویدیو مرتبط :
معرفی ۸ تیم مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لوزانو ۱۴ بازیکن نهایی ایران را معرفی کرد / حذف مباشری و معنوی‌نژاد



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,تیم ملی

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ۱۴ بازیکن شرکت کننده در مسابقات انتخابی المپیک را معرفی کرد.

به گزارش مهر، رقابتهای والیبال انتخابی المپیک از روز شنبه هشتم خردادماه در توکیو با حضور هشت تیم ایران، استرالیا، چین، ژاپن، فرانسه، لهستان، کانادا و ونزوئلا آغاز می شود. رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال ایران ۱۴ بازیکن تیم کشورمان را برای حضور در این رقابت ها معرفی کرد که اسامی آنان به شرح زیر است:

سعید معروف، مهدی مهدوی، سید محمد موسوی، عادل غلامی، آرمین تشکری، مصطفی شریفات، میلاد عبادی‌پور، مجتبی میرزاجانپور، فرهاد قائمی، حمزه زرینی، امیر غفور، شهرام محمودی، مهدی مرندی و فرهاد ظریف.

بدین ترتیب محمد جواد معنوی نژاد و علیرضا مباشری دو بازیکنی هستند که پیش از آغاز مسابقات به تهران باز می گردند و در تمرینات تیم ملی ب در محل كمپ تیم های در فدراسیون شركت می كنند تا در صورت صلاح دید كادر فنی ایران را در لیگ جهانی همراهی كنند.

تیم ملی والیبال ایران روز شنبه در نخستین مسابقه خود به مصاف استرالیا خواهد رفت.