ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سیمئونه: اتلتیکو مدعی قهرمانی است


سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید اسپانیا در نشست خبری خود با تاکید بر کامل بودن تیمش گفت: شک ندارم که اتلتیکو برای فصل آینده مدعی قهرمانی است.

خبرگزاری فارس: دیه‌گو سیمئونه سرمربی آرژانتینی و بازیکن پیشین تیم فوتبال اتلتیکومادرید که فصل خوبی را با این تیم سپری و رضایت مقامات باشگاه و هواداران بیشمار این تیم را جلب کرده است، در خصوص تیمش گفت: از دست دادن آردا توران برای تیم من ساده نبود اما خیلی زود فهمیدم که مشکلی برای تیم ایجاد نشده و بازیکنان خوب و جوان اتلتیکومادرید خیالم را برای فصل آینده راحت کرده‌اند. درهای مذاکره برای خریدهای احتمالی بسته نیست و من به عنوان یک مربی از داشتن بازیکنان بزرگ خوشحال می‌شوم اما تاکید جدی دارم که تیمم کامل است و نیازی به بازیکن تازه نداریم.

وی ادامه داد: در فصل آینده تیم‌هایی مثل رئال مادرید و بارسلونا به قهرمانی فکر می‌کنند اما اتلتیکومادرید مثل هر سال خواب آنها را آشفته خواهد کرد و این بار مدعی جدی و رقیبی بزرگ برای آنها هستیم.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه دیگو سیمئونه بعد از بازی رئال مادرید و اتلتیکو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انریکه: اتلتیکو مدعی قهرمانی لالیگا است


سرمربی بارسلونا معتقد است که اتلتیکو مادرید مدعی قهرمانی در لالیگا است.

خبرگزاری فارس: لوئیس انریکه پیش از دیدار امشب تیمش مقابل الچه بر هیجان اولین مسابقه روی نیمکت بارسلونا در لالیگا تأکید کرد و بار دیگر اتلتیکومادرید را مدعی قهرمانی دانست.

وی اظهار داشت: اتلتیکو باید مدعی باشد زیرا مدافع عنوان قهرمانی است. هرکاری در توانمان باشد، برای پیروزی انجام می‌دهیم. با تمام قدرت و بر اساس فلسفه باشگاه بازی می‌کنیم و بعد از آن زمان قضاوت فرا خواهد رسید.

انریکه ادامه داد: ترکیب اصلی در صحبت‌های پیش از بازی مشخص خواهد شد. هرکسی که نامش در فهرست اسامی تیم قرار دارد، برای بازی کردن آماده است. پدرو دوباره به تمرینات تیمی بازگشته و باید بتواند بازی کند.

سرمربی بارسلونا خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد مسی کاملا آماده و تشنه بازگشت به مسابقات باشد.