ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سیدجلال فقط تا شنبه پرسپولیسی است؟



اخبار,اخبار ورزشی,سیدجلال حسینی

وعده دوباره زرنگ ترین فوتبالیست ایران به پرسپولیسی ها

مدافع ملی پوش پس از عکس یادگاری با قائم مقام باشگاه باز هم پرسپولیس را سر کار می گذارد؟!

 

زرنگ ترین فوتبالیست ایران کیست؟ می شناسید؟ نمی شناسید؟ ایرادی ندارد اگر شما نمی شناسید ما به شما معرفی می کنیم؛ سید جلال حسینی!

 

وی روز گذشته به باشگاه پرسپولیس رفت و چند ساعت بعد خبر رسید او با این تیم به توافق رسیده است. اما آیا چنین خبری قابل باور است؟

 

حسینی که همیشه تا ثانیه آخر تمام باشگاه ها و مدیران را جان به لب می کند و به عنوان یکی از آخرین نفرها قراردادش را ثبت می کند، به این زودی تکلیف تیم فصل بعدش را مشخص کرده است؟

 

همه می دانند حسینی چقدر روی مسایل مالی حساس است. آیا ممکن است در این وضعیت بی پولی پرسپولیس، سریعا با پرسپولیس قرارداد ببندد؟ قطعا پاسخ تمام این سوال ها منفی است.

 

لطفا تعجب نکنید این جناب حسینی پس از آنکه الاهلی جوابش کرد و تیمی هم در قطر برای بازی پیدا نکرد ناگهان یاد پرسپولیس افتاد. همان تیمی که فصل گذشته به شکلی جالب آن را ترک کرده بود. یادتان نمی آید؟

 

عیبی ندارد ما به شما یادآوری می کنیم؛ آن روزهایی که علیرضا رحیمی مدیرعامل پرسپولیس شده بود، سید جلال ملی پوش شرط گذاشت در صورتی تمدید می کند که مطالباتش را بگیرد اما پس از تسویه حساب راهی لیگ قطر شد!

 

بله، سال گذشته سید جلال با قول ماندن در پرسپولیس موفق شد تمام طلب های خود را بگیرد و به قطر برود. این موضوع به قدری مسئولان وزارت ورزش را ناراحت کرد که حتی خادم هم در یکی از مصاحبه هایش با گلایه در این باره حرف زد و گفت: «به پرسپولیس قول می دهند و بعد از اینکه طلب شان را می گیرند می روند.»

 

ولی چرا مدیران پرسپولیس هم از توافق خود با سید جلال خبر داده اند و چنین خبری به بیرون درز کرده؟ ماجرا از این قرار است که سید جلال تا شنبه باید 80 میلیون به اداره مالیات بدهد تا مشکل خروجی اش حل شود. این پولی است که پرسپولیس باید پرداخت می کرد و نکرد. پرسپولیسی ها به خاطر بدقولی سید جلال، مالیات او را پرداخت نکرده بودند.

 

اینک دوباره سر و کله سید جلال پیدا شده و پس از رفتن به باشگاه پرسپولیس و عکس انداختن با نژادفلاح شرط گذاشته در صورتی به این تیم می پیوندد که مالیاتش پرداخت شود!

 

حالا برای سید جلال چیزی بهتر از این نیست که دوباره به قرمزها وعده پرسپولیسی شدن بدهد و بخشی از پول مالیاتش را بگیرد!

 

به نظر می رسد با این خواسته مدافع ملی پوش کشورمان موافقت شده آن هم در حالی که شنیده می شود پیشنهاد سپاهان اصفهان را نیز در جیب دارد و ... حالا شما فکر می کنید این بازیکن زبر و زرنگ باز هم پرسپولیس را سر کار می گذارد؟!

 

او احتمالا فقط تا شنبه پرسپولیسی است چون پرسپولیسی ها قول داده اند تا آن روز مالیات سید جلال را پرداخت کنند. پس اگر بعد از این ماجرا او را در تیم دیگری مثل سپاهان دیدید تعجب نکنید.

اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
سیدجلال حسینی به قطر می رود ؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بگوویچ به هتل پرسپولیسی ها رفت/ وینکو از شنبه به تمرین پرسپولیس می رود



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

بگوویچ به هتل پرسپولیسی ها رفت/ وینکو از شنبه به تمرین پرسپولیس می رود

وینکو بگوویچ رسما به کادرفنی پرسپولیس اضافه می شود.

به گزارش خبرآنلاین ؛ وینکو بگوویچ سرمربی اسبق پرسپولیس و فولاد که پیش تر ها یحیی گل محمدی کاپیتان و مترجمش بود ، پنجشنبه شب به هتل المپیک رفته بود تا با پرسپولیسی ها همکلام شود. او که دقایقی را با سرپرست و مربیان پرسپولیس همکلام شد به احتمال فراوان از صبح شنبه در تمرینات گروهی سرخپوشان شرکت می کند. 

این مربی کروات که سالهاست در ایران فعالیت می کند به درخواست یحیی گل محمدی قرار است نقش دستیار اول یحیی را در پرسپولیس ایفاء کند.

وینکو سال قبل را در پاس همدان سپری کرد و امسال هم با این تیم در دسته اول تا نیم فصل در کورس صعود نبود تا اینکه همدانی ها اخراجش کنند و او ناگهان باری دیگر به پرسپولیس برگردد و البته این بار به عنوان مربی دوم نیمکت. او پیشتر تیم پر ستاره غمخوار  که بسته شده بود تا پرونده حضور علی پروین در فوتبال را ببندد با ستارگانی چون دایی ، کاظمیان ، میناوند ، باقری و یحیی گلمحمدی ناکام گذاشت تا پروین به پرسپولیس برگردد و غمخوار برای همیشه رفتنی شود!

حالا باید دید او این بار در کنار یحیی و کریم چه می کند!/خبرآنلاین