ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سیاسی قصد رفتن از پرسپولیس را ندارد


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که قصد ندارد از سمت خود در این باشگاه استعفا کند.

خبرگزاری تسنیم: حمیدرضا سیاسی در خصوص خبر استعفایش از هیئت مدیره و مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: این خبر واقعیت ندارد و من تصمیمی مبنی بر استعفا از سمت خود در باشگاه پرسپولیس ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر قرار باشد استعفا ندهد آیا او را برکنار خواهند کرد یا نه، عنوان کرد: مطمئنا من یا باید استعفا کنم و یا اینکه عزلم کنند که تا این لحظه هیچ یک از این 2 اتفاق رخ نداده و به صورت قانونی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شوم.

سیاسی در پاسخ به این سوال که آیا حاضر است در این شرایط بحرانی این باشگاه کمک مالی به باشگاه پرسپولیس داشته باشد یا نه، گفت: قبل از هر چیز باید با مسئولان وزارت ورزش جلسه‌ای داشته باشم و بعد از آن خیلی از مسائل روشن خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
آیا آمریكا قصد تغییر نظام سیاسی ایران را دارد؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخشان: رفتن سیاسی هم به من و هم به پرسپولیس لطمه زد



اخبار,اخبارورزشی,حمیدرضا سیاسی, حمید درخشان

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رفتن سیاسی هم به من و هم به این باشگاه لطمه زد و مشکلات از آن زمان آغاز شد.

 حمید درخشان پس از جلسه‌ای که با سیاسی در باشگاه پرسپولیس داشت تصریح کرد: آمده بودیم در خصوص مطالباتمان صحبت کنیم و در مورد آن به نتیجه برسیم که چه کاری باید انجام دهیم.

 وی در مورد اینکه آیا قرار است سیاسی بدهی او را پرداخت کند یادآور شد: من که با او قرار داد ندارم. با باشگاه پرسپولیس قرار داد دارم و حالا باید ببینیم شرایط چگونه می‌شود.

 سرمربی سابق پرسپولیس با اشاره به رفتن سیاسی گفت: ما روزهای خوبی با سیاسی داشتیم و شرایط خوب پیش می‌رفت اما از زمانی که او رفت مشکلات ما هم شروع شد و مشکلات بزرگ هم بود. رفتن او هم به من و هم به پرسپولیس لطمه زد.

 وی در مورد اینکه آیا تا این لحظه هزینه‌هایی از قراردادش پرداخت شده یا خیر گفت: تا این لحظه که اتفاقی نیفتاده است. من 350 میلیون از باشگاه پرسپولیس طلبکارم و چک  داده اند و هنوز نگفته‌اند چه زمانی به بانک مراجعه کنم.

درخشان در خصوص بازی پرسپولیس مقابل لخویا تصریح کرد: امیدورام پرسپولیس بازی خوبی انجام دهد ما در تهران با اقتدار سه امتیاز را کسب کردیم و هم‌اکنون هم امیدوارم تیم با موفقیت این بازی را پشت سر بگذارد تا از این گروه صعود کند.

 اخبار  ورزشی  -  فارس