ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سکان ویژه‌برنامه جام‌جهانی در دست فردوسی پور



اخبار,اخبار ورزشی ,جام‌جهانی

 

اخبار ورزشی - سکان ویژه‌برنامه جام‌جهانی در دست فردوسی پور

در برنامه تلویزیونی سال تحویل 93 شبکه سه نیز فردوسی پور با آرای مردم بهترین مجری ورزشی 20 سال شبکه سه معرفی شد.

طرح عادل فردوسی‌پور برای ویژه برنامه جام جهانی مورد موافقت گروه ورزش شبکه سه قرار گرفته و ماموریت ساخت این برنامه به وی محول شده است.

مجری و تهیه‌کننده برنامه «نود»، سال گذشته در سومین جشنواره تلویزیونی جام جم از سوی هیئت داوران به عنوان بهترین مجری و بهترین تهیه‌کننده برنامه‌های ورزشی سیما انتخاب شد.

در برنامه تلویزیونی سال تحویل 93 شبکه سه نیز فردوسی پور با آرای مردم بهترین مجری ورزشی 20 سال شبکه سه معرفی شد.

ویژه‌برنامه جام‌جهانی شبکه سه سیما، حدود یک هفته قبل از آغاز جام جهانی روی آنتن خواهد رفت و علاقمندان فوتبال قبل از تماشای این بازی‌ها با حواشی جام جهانی آشنا خواهند شد. 

اخبار ورزشی - مهر

 


ویدیو مرتبط :
عادل فردوسی پور و گزارشی از جام جهانی در غزه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان آغاز ویژه‌برنامه جام‌جهانی فردوسی‌پور



اخبار,اخبار ورزشی , ویژه‌برنامه جام‌جهانی فردوسی‌پور

 

اخبار ورزشی - آغاز ویژه‌برنامه جام‌جهانی فردوسی‌پور از امشب

فردوسی‌پور در توضیح ویژه برنامه‌ جام‌جهانی‌اش گفته است: «بیست چهارده»‌ پروژه‌ی سنگینی است و اینکه بتوان مخاطب را هر شب تا صبح پای تلویزیون نگه داشت دشوار است، چون بعضی از بازی‌ها چیز خاصی ندارند و باید این را نیز مدنظر قرار دهیم که وقت تنگ است، مسابقات والیبال نیز در حال برگزاری است و 15 روز دوم جام‌جهانی فوتبال با ماه رمضان و برنامه «ماه عسل» نیز تداخل پیدا می‌کند.

 پخش ویژه برنامه «بیست چهارده» با اجرا و تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور از امشب آغاز می‌شود.
 
به گزارش ایسنا، برنامه «بیست چهارده» که ویژه جام جهانی فوتبال تهیه شده است، از دوشنبه ساعت 23 به روی آنتن می‌رود.
 
کارلوس دونگا - کاپیتان و مربی سابق تیم ملی برزیل - مهمان امشب برنامه «بیست چهارده» است.
 
پخش این ویژه برنامه در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (پیش از آغاز بازی‌های جام جهانی) نیز در همین ساعت ادامه دارد و با آغاز بازی‌های جام جهانی ویژه برنامه عادل فردوسی‌پور حدود یک ساعت قبل از آغاز بازی‌ها به روی آنتن خواهد رفت.
 
به گزارش ایسنا، بازی‌های جام جهانی فوتبال ساعت 20 و 30 دقیقه پخش زنده می‌شوند و انتظار می‌رود ویژه برنامه «بیست چهارده» هر شب حدود ساعت 19 به روی آنتن رود.
 
بر اساس این گزارش، فردوسی‌پور در توضیح ویژه برنامه‌ جام‌جهانی‌اش گفته است: «بیست چهارده»‌ پروژه‌ی سنگینی است و اینکه بتوان مخاطب را هر شب تا صبح پای تلویزیون نگه داشت دشوار است، چون بعضی از بازی‌ها چیز خاصی ندارند و باید این را نیز مدنظر قرار دهیم که وقت تنگ است، مسابقات والیبال نیز در حال برگزاری است و 15 روز دوم جام‌جهانی فوتبال با ماه رمضان و برنامه «ماه عسل» نیز تداخل پیدا می‌کند.
 
او تمایز «بیست چهارده» را در مقایسه با برنامه‌های دیگر صداوسیما حضور نیروهای جوان در پشت صحنه دانست و خاطرنشان کرد: از رضا یونسیان که در مسابقه‌ی آقای گزارشگر دوم شده است در این برنامه کمک گرفته شده و جام‌جهانی می‌تواند برای او عرصه یک تجربه باشد.
 
تهیه‌کننده «بیست چهارده» درباره‌ی چگونگی تعامل مردم با برنامه نیز عنوان کرد: این برنامه یک سایت خواهد داشت و مردم می‌توانند هم از طریق این سایت و هم از طریق روابط عمومی شبکه سه با برنامه در تعامل باشند؛ ضمن اینکه تمایل داریم افرادی که برای دیدن بازی‌ها به برزیل سفر می‌کنند برای ما فیلم بگیرند تا ما از آنها در برنامه استفاده کنیم.
 
فردوسی‌پور اظهار کرد: سعی می‌کنیم در این برنامه از جنبه دیگری به فوتبال بپردازیم و نگرش‌مان متفاوت‌تر باشد و با محیط اجتماعی تیم در برزیل نیز ارتباط مستقیم داشته باشیم.
 
او درباره‌ِ پرداختن به حاشیه‌های جام‌جهانی 2014 یادآور شد: به هر حال در طول مسابقات اتفاقاتی رخ خواهد داد و از آنجا که به اینترنت دسترسی وجود دارد دست ما نیز در پرداختن به حاشیه‌ها بازتر است.
 
وی درباره‌ی پخش مراسم افتتاحیه جام‌جهانی نیز گفت:‌ بستگی به شرایط دارد و در حال حاضر نمی‌دانم که چه اتفاقی رخ دهد اما سعی‌مان این است که به قضیه فراتر نگاه کنیم. 

اخبار ورزشی - ایسنا