ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سپاهان به دنبال جذب مهاجم راه آهن


سپاهان اصفهان برای جذب مهرداد محمدی با را‌ه‌آهن تهران وارد مذاکره شد.

خبرگزاری میزان: مسئولان باشگاه سپاهان مذاکرات خود را با باشگاه راه‌آهن برای حذب مهرداد محمدی آغاز کردند. با توجه به این که این بازیکن با راه‌آهن قرارداد دارد سپاهانی‌ها قصد دارند برای رضایتنامه این بازیکن 500 میلیون تومان به راه‌آهنی‌ها پرداخت کنند.

این در حالیست که شنیده می‌شود مهراد محمدی در جریان مذاکره مسئولان تیمش با سپاهانی‌ها نیست. باید دید در نهایت این بازیکن به جمع زردپوشان اصفهان اضافه خواهد شد یا خیر.


ویدیو مرتبط :
مهاجم سپاهان با این گل اروپایی می شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سپاهان و تراکتور به دنبال جذب مهاجم قرمزها


کریم انصاری فرد مهاجم پرسپولیس هنوز با مسئولان این باشگاه به توافق نرسیده و روز شنبه هم مذاکره جدی با این باشگاه انجام نداده است.

خبرآنلاین: کریم انصاری فرد مهاجم پرسپولیس هنوز با مسئولان این باشگاه به توافق نرسیده و روز شنبه هم مذاکره جدی با این باشگاه انجام نداده است.

روز گذشته خبر توافق كریم انصاری فرد با پرسپولیس منتشر شد و حتی گفته شد كه او به زودی قراردادش را با سرخپوشان تهرانی تمدید می‌كند. این در حالی است كه انصاری فرد هنوز مذاكره ای جدی با مسئولان پرسپولیس انجام نداده و تا چند روز آینده تكلیفش مشخص می شود. در حال حاضر چند تیم لیگ برتری كه سال گذشته در بالای جدول قرار داشتند خواهان جذب مهاجم پرسپولیس هستند.

از پیشنهادهای انصاری فرد می توان به پیشنهاد دو باشگاه سپاهان و تراكتورسازی اشاره كرد كه به طور جدی خواهان جذب این بازیكن هستند.البته مهاجم سرخ ها به این دو پیشنهاد جوابی نداده و گفته كه اول باید وضعیتش با پرسپولیس مشخص شود. اولویت او ماندن در پرسپولیس است، این در حالی است كه علی دایی هم به این تیم برگشته و اگر اتفاق خاصی نیفتد كریم پس از چند سال دوباره با دایی كار خواهد كرد.حالا باید منتظر روزهای آینده باشیم،در حالیكه چند تیم داخلی این بازیكن را می خواهند،خیلی ها انتظار دارند كه او قراردادش را تمدید كند و در پرسپولیس بماند.