ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سو قصد به جان آقای خاص



 

سو قصد به جان آقای خاص

 

 

سرمربی تیم فوتبال رئال مادید از سو قصد جان سالم به در برد.ژوزه مورینیو در فرودگاه لاکرونیا از سوی یک شخص ناشناس مورد حمله قرار گرفت که محافظ شخصی وی با ضربه چاقو مجروح شد تا مربی پرتغالی از این سو قصد جان سالم به در ببرد.

 

مورینیو در فرودگاه لاکرونیا مشغول دادن امضای یادگاری به یک هوادار بود که یک مرد ناشناس به او نزدیک شد و قصد داشت با چاقو به او حمله کند. محافظ شخصی مورینیو در این سو قصد مجروح شد و فرد ناشناس به داخل جمعیت فرار کرد.

پلیس تحقیقاتش را درباره این پرونده آغازکرد و قصد دارد با استفاده از دوربین های مدار بسته درفرودگاه ضارب را شناسایی و دستگیر کند.

باشگاه رئال مادرید اعلام کرد فرد ضارب، مورینیو را در شلوغی اشتباه گرفته و ضربه چاقویش را به بازوی محافظ او زده است..../خبرگزارى ایسنا


ویدیو مرتبط :
کلیپ سو قصد به جان رهبر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ آقای خاص به تعریف مارادونا: تو شماره یك هستی



 

 

 

پاسخ آقای خاص به تعریف مارادونا: تو شماره یك هستی

 

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با اهدای پیراهن امضا شده خود به مارادونا از وی به خاطر حضور در برنابئو تقدیر و تشکر کرد و گفت: تو شماره یک هستی.

خوزه مورینیو روی پیراهن اهدایی خود به مارادونا نوشته است: تو شماره یک هستی.

سرمربی رئال مادرید خطاب به مارادونا گفت: به عنوان یک هوادار قدیمی دوست دارم ساعت‌ها در کنار شما (مارادونا) باشم و از تجربیات و خاطرات ارزشمندتان استفاده کنم. نام مارادونا از کودکی برای من بیانگر شکوه و تعصب و قهرمانی در دنیای فوتبال بوده و هست.

آقای خاص افزود: حضور دیه‌گو بزرگ قبل از ال‌کلاسیکو برای من و شاگردانم بسیار ارزشمند و معنا دار است. امیدواریم مارادونا را در نیوکمپ نیز خوشحال کنیم.