ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سومین نشان طلای کاروان ایران بر گردن شادی



اخبار, روئینگ مردان

اخبار ورزشی - سومین نشان طلای کاروان ایران بر گردن شادی

ملی‌پوش روئینگ مردان در بازی‌های آسیایی به مدال طلا دست پیدا کرد.

به گزارش فارس، در آخرین روز از مسابقات روئینگ محسن شادی در تک نفره سنگین وزن به مصاف حریفانی از ازبکستان، هند، کره جنوبی، اندونزی و قزاقستان رفت و با کسب زمان 7 دقیقه و 5 ثانیه و 66 صدم ثانیه به عنوان قهرمانی رسید.

شادی با کسب مدال طلا، سومین طلای کاروان ایران را به نام خود ثبت کرد.

قایقرانان کره‌جنوبی و هند هم در مکان دوم و سوم قرار گرفتند.

پیش از این تیم دو نفره بانوان ایران به مدال برنز رسیده بود.
اخبار ورزشی - فارس


ویدیو مرتبط :
دومین طلای کاروان ایران درگوانگجوی کره جنوبی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دومین طلای کاروان ایران بر گردن سیفی


نماینده وزن 65- کیلوگرم تیم ملی ووشوی مردان در فینال مسابقات بازی‌های آسیای با شکست نماینده قزاقستان مدال طلای مسابقات را از آن خود کرد.

خبرگزاری فارس: پنجمین روز از هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون در حالی به میزبانی کره جنوبی در حال پیگیری است که محمد محسن سیفی سانداکار ایران در وزن 65 - کیلوگرم امروز در فینال مسابقات با نماینده قزاقستان مبارزه کرد و در دو راند با شکست حریف خود مدال طلای این دوره از مسابقات را به نام خود کرد. سیفی دومین مدال طلای کاروان ورزشی ایران را کسب کرد.

سیفی روز شنبه در دور نخست با شکست نماینده فیلیپین به دور دوم راه یافت و در دور دوم نیز نماینده قرقیزستان را شکست داد و به مرحله نیمه‌ نهایی راه یافت و در نیمه نهایی نماینده چین را از پیش رو برداشت.

سیفی مدال طلای بازی‌های آسیایی گوانگجو را نیز در کارنامه خود دارد.

نجمه خدمتی در تیراندازی بانوان نخستین مدال طلای کاروان ایران را کسب کرده بود.