ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سومین مدال ایران در مسابقات جهانی کشتی/ اسماعیل‌پور برنز گرفت



مسعود اسماعیل‌پور,مسابقات جهانی کشتی

سومین مدال ایران در مسابقات جهانی کشتی/ اسماعیل‌پور برنز گرفت

مسعود اسماعیل‌پور سومین مدال کشتی آزاد ایران در مسابقات جهانی 2013 بوداپست را بر گردن انداخت. .

به گزارش ایسنا، در دیدار رده بندی وزن 60 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان مسعود اسماعیل پور با آرتور آراکلیان مبارزه کرد که ملی‌پوش ایران با پیروزی 8 بر صفر صاحب مدال برنز جهان شد.

در سه دقیقه اول این مسابقه اسماعیل پور در حالی که اخطار کم کاری گرفته بود و 30 ثانیه فرصت داشت تا امتیاز بگیرد حریف را به بیرون برد و 1-0 پیش افتاد. ملی‌پوش ایران در ادامه حیرف را خاک کرد و با یک بارانداز نتیجه را 5 بر صفر کرد. این کشتی گیر جویباری باز به حملات خود ادامه داد و در نهایت کشتی را 8 بر صفر به سود خود کرد تا دیگر کار به وقت دوم نکشد.

اسماعیل‌پور پس از کسب اولین مدال جهانی‌اش به آغوش پدرش و رسول خادم رفت.

این سومین مدال ایران در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان است. در روز اول مسابقات حسن رحیمی و رضا یزدانی دو مدال طلای ارزشمند را برای ایران کسب کرده بودند.

تا دقایقی دیگر احسان لشگری برای کسب مدال برنز وزن 84 کیلوگرم به مصاف حریف اسپانیایی می‌رود.

کمیل قاسمی دیگر ملی‌پوش ایران در سه وزن دوم بود که از دور مسابقات حذف شد./ایسنا

 

 


ویدیو مرتبط :
مسابقات جهانی کشتی- کسب مدال برنز توسط یوسف قادریان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احسان لشگری، چهارمین مدال آور ایران در مسابقات جهانی کشتی



احسان لشگری,مدال برنز  احسان لشگری

کشتی آزاد قهرمانی جهان
احسان لشگری، چهارمین مدال آور ایران در مسابقات جهانی کشتی

احسان لشگری مدال برنز کشتی آزاد جهان را تصاحب کرد. .

به گزارش ایسنا، احسان لشگری و تیموراز ناسکیدا فریف از اسپانیا دیدار رده بندی وزن 84 کیلوگرم مسابقات جهانی کشتی آزاد را برگزار کردند که لشگری با پیروزی 6 بر 4 مدال برنز جهان را تصاحب کرد تا تعداد مدالهای ایران در مسابقات جهانی بوداپست به عدد چهار برسد.

در سه دقیقه اول لشگری حریف را به بیرون تشک بردو یک امتیاز پیش افتاد اما در ادامه در خاک فریف نشست تا یک امتیاز عقب بیفتد. در 30 ثانیه پایانی وقت اول لشگریبا یک پیش انداز دو امتیاز مهم گرفت و وقت اول را 3 بر 2 برد.

در سه دقیقه دوم فریف یک بار دیگر لشگری را در خاک نشاند و 4 بر 3 پیش افتاد اما لشگری با یک دوخم جبران کرد و در دقیقه آخر باز هم حریف را به بیرون از تشک برد و نتیجه را 6 بر 4 کرد تا مدال برنز المپیکش را این بار در مسابقات قهرمانی جهان تکرار کند.

لشگری که قرعه بسیار دشواری داشت، کودای ماگومداف از روسیه و داتو مارساگیشویلی(برنده مدال برنز المپیک) از گرجستان را از جدول رقابتها حذف کرد اما در مبارزه نفس گیر یک چهارم نهایی نتوانست از سد رینری سالاس کوبایی عبور کند.

لشگری در شانس مجدد هم زائوربک سوخیف دارنده دو مدال طلا و نقره جهان از ازبکستان را شکست داده بود. وی در دور اول هم حریف کلمبیایی را برده بود.

حسن رحیمی در 55 کیلوگرم و رضا یزدانی در 96 کیلوگرم دو مدال طلا را نصیب ایران کردند، مسعود اسماعیل پور در 60 کیلوگرم برنز گرفت و احسان لشگری هم در 84 کیلوگرم دومین مدال برنز ایران را بر گردن انداخته است.

دیگر مدال برنز 84 کیلوگرم به استفان ورب از مجارستان رسید که توانست مراد گایداروف از بلاروس را مغلوب کند. این اولین مدال کشور میزبان بود.

فردا در روز پایانی رقابتها عزت الله اکبری در وزن 74 کیلوگرم به میدان می‌رود. او جانشین صادق گودرزی دارنده چهار مدال جهان و المپیک شده است. /ایسنا