ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سفارش قلعه نویی به مسئولان برای جذب این بازیکن به هر طریق ممکن



 اخبار,اخبار ورزشی,قلعه نویی


 اخبار ورزشی - با ماندن نوری در پرسپولیس؛
سفارش قلعه نویی به مسئولان برای جذب این بازیکن به هر طریق ممکن

سرمربی استقلال که روی کاپیتان پرسپولیس حساب کرده بود، حالا دستش در خط هافبک خالی شده و سفارش هافبک ملی پوش فولاد را کرده است.

امیرقلعه نویی برای لیگ چهاردهم حساب ویژه ای روی محمد نوری باز کرده بود اما با ماندن این بازیکن در پرسپولیس تمام نقشه هایش نقش برآب شد.

 در پی این اتفاق سرمربی استقلال از علی نظری جویباری و بهرام افشارزاده خواسته به هرقیمت ممکن بختیار رحمانی را آبی پوش کنند.

 ناگفته نماند پس از عدم حضورمحمد نوری در استقلال، امیر قلعه نویی هم تصمیم قطعی خود برای حفظ ایمان مبعلی در این تیم گرفت.

 پیش از این شنیده می شد سرمربی استقلال برای نگه داشتن ایمان مبعلی دچار تردید شده است.

 اخبار ورزشی - رادنیوز


ویدیو مرتبط :
قلعه نویی:اصالتم از قلعه نو نیشابور است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه‌نویی: افشارزاده از اساتید ورزش است/ افشارزاده: پس از جذب بازیکن کمپ پایه‌ها اولویت است



اخبار,اخبار ورزشی , امیر قلعه‌نویی

 

اخبار ورزشی - قلعه‌نویی: افشارزاده از اساتید ورزش است/ افشارزاده: پس از جذب بازیکن کمپ پایه‌ها اولویت است

سرمربی تیم فوتبال استقلال مدیرعامل این باشگاه را از اساتید ورزش دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی و بهرام افشارزاده پس از بازدید از کمپ ناصر حجازی در یکی از زمین‌های تمرین که بازیکنان نونهال مشغول تمرین بودند حاضر شدند ابتدا امیر قلعه‌نویی خطاب به این نونهالان فوتبالی گفت: باید از مربیان تیم‌های پایه که برای شما زحمت می‌کشند تشکر کنیم. آنها از نظر اخلاقی و فنی به شما کمک می‌کنند تا رشد و پیشرفت کنید.

وی ادامه داد: افشارزاده از اساتید ورزش است که از او خواهش کردم بیاید برای شما صحبت کند. شما هم آینده‌سازان فوتبال ایران و استقلال هستید و باید در بحث اعتقادی و خواندن نماز و احترام به پدر و مادر و تحصیلات کوشا باشید.

به گزارش فارس، بهرام افشارزاده هم چند دقیقه‌ای برای بازیکنان نونهال استقلال صحبت کرد و خطاب به آنها گفت: شما آینده‌ساز فوتبال ایران و استقلال هستید. در حال حاضر اولویت ما جذب بازیکن است اما پس از آن می‌خواهیم کمپ تیم‌های پایه را درست کنیم. در حال حاضر پشتوانه نیروی انسانی نداریم اما توجه به تیم‌های پایه در اولویت‌های ما قرار دارد و ما در این زمینه می‌خواهیم با برنامه پیش برویم و خودمان را بسازیم.

وی ادامه داد: باید همزمان با بازی فوتبال به تحصیلات خود هم توجه کنیم و در زمینه تحصیلی هم پیشرفت کنیم ما هم باید هرچه زودتر کار بزرگ در تیم‌های پایه را آغاز کنیم.

به گزارش فارس،‌ در کمپ استقلال چند بنر هم نصب شده است که در یکی از آنها مدیرعاملی افشارزاده را تبریک گفته‌اند و در دیگری عضویت رضا صادق‌پور در هیأت‌مدیره این باشگاه را به وی تبریک گفته‌اند.


همچنین در دو بنر عکس‌هایی از پورحیدری و قلعه‌نویی در کمپ استقلال نصب شده است.

اخبار ورزشی - فارس