ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سر لطفی 12 بخیه خورد



سعید لطفی بازیکن نفت تهران در همان ابتدای بازی با تراکتورسازی مصدوم شد و سرش بخیه خورد.

علیرضا منصوریان سرمربی نفت درباره آخرین وضعیت مصدومیت سعید لطفی گفت: به دلیل مصدومیت لطفی ما 7 تا 8 دقیقه 10 نفره بازی کردیم. چون تیم پزشکی به من گفت شاید او به بازی برگردد اما وقتی جراحت صورت وی را بیشتر بررسی کردند، دیدند که صورت او از چهار ناحیه پاره شده و نیاز به 12 بخیه دارد. بعد از این مسئله مجبور شدیم بعد از 8 دقیقه 10 نفره بازی کردن او را تعویض کنیم. آنطور که پزشکان تیم گفته‌اند تلاش می‌کنند او را به بازی صبا برسانند.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,وضعیت مصدومیت سعید لطفی

 

اخبار,اخبار ورزشی ,وضعیت مصدومیت سعید لطفی

 

اخبار ورزشی - ورزش سه

 


ویدیو مرتبط :
افت گرافیکی شدیدی که سرم بخاطرش هزاران بخیه خورد:|

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خودروی ملی 10 تا 12 هزار دلار قیمت خورد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

خودروی ملی 10 تا 12 هزار دلار قیمت خورد

اولین خودروی ملی ایران در سطح قیمتی 10 تا 12 هزار دلار عرضه خواهد شد.

اولین سواری ملی در دست طراحی و تولید است. این خودرو در کلاس B پلاس (بین کلاس B و C) قرار داشته و هم کلاس خودرویی چون ال ‌90 محسوب می‌شود.

در حال حاضر طراحی بدنه این خودرو به پایان رسیده و طراحی فضای داخلی آن در حال انجام است. برای طراحی پلت‌فرم و قطعات اولین سواری ملی کشور، اطلاعات فنی بیش از 330 خودروی مدل 2013 دنیا در دو کلاس B و C مورد بررسی قرار گرفته است.

در این میان طبق جدیدترین اطلاعات به دست آمده، رویکرد اصلی در روند طراحی و تولید این خودرو تمرکز بر قابلیت‌های صادراتی آن است به‌گونه‌ای که قیمت آن نیز بر این اساس و در محدوده قیمتی 10 تا 12 هزار دلار تعریف شده است.

این خودرو طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از اواخر سال 1393 به تولید خواهد رسید./ایسنا